Ometrixen är tillbaka (prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Ometrixen är tillbaka (prs)
|
Borttagen
|
"Jag hoppas att det är okej att Rasmus hänger med" sa Danny & gick in i skeppet. Caroline följde med sin far en aning osäkert.
Tewo suckade lite grann då han inte ville hem Till Hathor än.
15 sep, 2015 13:21
|
|
Borttagen
|
Caleb gick ombord på skeppet han såg misstänksamt på Trolod
" Klart det är okej " sa Trolod liten aning tveksamt. Rasmus log lite och gick ombord på skeppet. Zarae satt lugnt och väntade på att få börja köra.
15 sep, 2015 13:24
|
|
Borttagen
|
Tewo sneglade lite grann bakåt. Om han skulle reagera snabbt så kanske han skulle komma undan om han började att springa.
15 sep, 2015 13:26
|
|
Borttagen
|
" Tewo sluta slöa kom ombord " sa Caleb och såg på Tewo med allvarlig blick.
15 sep, 2015 13:30
|
|
Borttagen
|
Tewo suckade & gick ombord då han inte visste vart han skulle gå om han smet iväg.
Stokor & Jeith startade skeppet när de alla var ombord.
15 sep, 2015 13:31
|
|
Borttagen
|
Rasmus satte sig lite för sig själv och öppnade dagboken och började skriva lite om dagen. Han började även tänka på planeten han skulle till vad var det för planet??.
15 sep, 2015 13:33
|
|
Borttagen
|
Tewo satte sig ner på golvet & suckade lite grann för sig själv.
Danny log lite grann.
"Det var länge sen jag såg er" sa Danny & såg mot varelserna.
"väldigt längesen ja" sa Stokor & såg mot Danny.
15 sep, 2015 13:35
|
|
Borttagen
|
" Japp oegentligt långe sen " sa Zarae och log Danny blir nog glad över att se sin syster igen hon hade tagit jobb som läkare på haltor.
15 sep, 2015 13:37
|
|
Borttagen
|
Caroline såg ut igenom fönstret & såg på alla stjärnorna.
"Jag trode aldrig vi någonsin skulle åka ut i rymden" sa Caroline lågt.
15 sep, 2015 13:39
|
|
Borttagen
|
" Men nu gör ni det " sa Zarae
" Danny gissar att du kommer vilja träffa din syster på haltor " sa Trolod och såg på Danny.
15 sep, 2015 13:43
|
Du får inte svara på den här tråden.