Rollspel mellan Ellisen05 och Lele
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspel mellan Ellisen05 och Lele
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lele
Elev |
24 jul, 2015 21:31 |
|
Borttagen
|
" Ja, sen frågade du chans på Hermione och hon sa ja. Sen började ni hångla." sade jag argt.
24 jul, 2015 21:32 |
|
Lele
Elev |
"Jag minns bara att jag var i biblioteket sedan måste jag ha somnat och så vaknade jag och hånglade med dig trodde jag" sa jag förvånat
Mama, kudos for saying that. For spilling.
24 jul, 2015 21:33 |
|
Borttagen
|
" Hmm... Nån förbannelse tror jag." sade jag.
24 jul, 2015 21:35 |
|
Lele
Elev |
24 jul, 2015 21:36 |
|
Borttagen
|
" Jag trodde du hånglade med Hermione med mening." försvarade jag mig.
24 jul, 2015 21:37 |
|
Lele
Elev |
"Jag tror dig inte" sa jag argt. Sedan kom Malfoy fram till Valmo och började hångla med henne igen.
*om det är okej. För Draco kanske gick för att han var generad och inte för att han inte gillade dig. Om det är okej?* Mama, kudos for saying that. For spilling.
24 jul, 2015 21:39 |
|
Borttagen
|
Jag försökte putta bort Draco men han klamrade sig fast. Jag var inte glad.
24 jul, 2015 21:42 |
|
Lele
Elev |
Pansy gick förbi och såg Draco. Hon blev jätte sur och sprang fram och började hångla med mig. Hon hånglade jätte mycket och jag kunde inte putta loss henne.
Mama, kudos for saying that. For spilling.
24 jul, 2015 21:43 |
|
Borttagen
|
Draco slog sig loss. Han var jätte arg på Pansy.
24 jul, 2015 21:46 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspel mellan Ellisen05 och Lele
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen