Agent's of New york (prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Agent's of New york (prs)
|
Borttagen
|
" Gå och hälsa " sa Ronja
" Han kommer inte vara pratglad när han är trött " sa Lilly hon kände Terry då de var grannar.
" Just ja " sa Ronja med en suck.
5 jun, 2015 10:51
|
|
Borttagen
|
En kille med brunt hår ,fräknar & blåa ögon satt för sig själv vid ett bord. Han var smått deprimerad.
5 jun, 2015 10:53
|
|
Borttagen
|
Lilly såg sen på killen hon tyckte det var lite obehagligt med deppigt folk.
" Kom igen Terry drick cola så blir du pigg " sa Terrys kompis Edwin.
" nää " sa Terry med gnällig röst.
5 jun, 2015 11:04
|
|
Borttagen
|
Killen som satt ensam heter Alexander. Han var oftast deprimerad då hans föräldrar var alkoholister.
5 jun, 2015 11:25
|
|
Borttagen
|
" Kom igen Terry lite cola " sa Edwin
" Nä låt mig sova " sa Terry sömnigt. Edwin suckade.
" Hey Alexander kom med och spela kort " sa Lilly för att vara snäll.
5 jun, 2015 12:07
|
|
Borttagen
|
Alexander såg upp mot Lilly lite smått frågandes. Han sänkte sedan blicken mot marken & mumlade något deprimerande.
5 jun, 2015 12:39
|
|
Borttagen
|
Som du vill då tänkte Lilly hon började dock känna sig lite iaktagen.
5 jun, 2015 12:42
|
|
Borttagen
|
när rasten var slut så hade de bara en lektion kvar innan lunch. De hade nu historia.
5 jun, 2015 12:43
|
|
Borttagen
|
Lilly gick in på lektionen med Ronja
" Terry kom nu " sa Edwin
" gå jag kommer " sa Terry Edwin suckade och gick till lektionen Terry var hopplös när han var trött.
5 jun, 2015 12:45
|
|
Borttagen
|
Charlie följde efter till klassrummet då han märkte att Lilly hade gått dit.
5 jun, 2015 12:46
|
Du får inte svara på den här tråden.