PRS
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> PRS
|
Borttagen
|
20 apr, 2014 12:58
|
|
Borttagen
|
-Hej, mumlade jag. Jag slog upp historieboken och började läsa.
20 apr, 2014 12:59
|
|
Borttagen
|
Jag gjorde likadant som Violette och läste igenom texten. Vi hade haft läxa, men jag hade inte gjort den. Jag glömde alltid läxorna till historian.
20 apr, 2014 13:00
|
|
Borttagen
|
Jag tog upp historieläxan ur väskan och gav den till vår lärare Sigrid.
-Bra Violette! Du är duktig som vanligt!, sa Sigrid.
Jag log.
20 apr, 2014 13:03
|
|
Borttagen
|
- Ewan då? Sade Sigrid och sträckte fram handen för att ta emot min läxa, som inte fanns. Hon suckade och såg strängt på mig.
- Du kommer ha kvarsittning imorgon. Sade hon och gick vidare. Jag suckade. Varför måste jag alltid glömma?
20 apr, 2014 13:07
|
|
Borttagen
|
-Eh det är Lördag imorgon, sa jag.
Jag såg på Ewan.
20 apr, 2014 13:09
|
|
Borttagen
|
- Men jag kan ju inte bli kvar på en lördag? Det tänker jag inte göra!, sade jag bestämt.
20 apr, 2014 13:11
|
|
Borttagen
|
Jag skrattade lite.
-Lär dig att lämna in läxan i tid!, sa Sigrid
20 apr, 2014 13:14
|
|
Borttagen
|
Jag suckade och tittade ut genom fönstret.
20 apr, 2014 13:15
|
|
Borttagen
|
Jag tittade på Ewan.
-Varför gjorde du inte läxan?, sa jag
20 apr, 2014 13:19
|
Du får inte svara på den här tråden.