Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

PRS

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS

1 2 3 ... 38 39 40 41 42
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


- Hej, sade jag och log.

20 apr, 2014 12:58

Borttagen

Avatar


-Hej, mumlade jag. Jag slog upp historieboken och började läsa.

20 apr, 2014 12:59

Borttagen

Avatar


Jag gjorde likadant som Violette och läste igenom texten. Vi hade haft läxa, men jag hade inte gjort den. Jag glömde alltid läxorna till historian.

20 apr, 2014 13:00

Borttagen

Avatar


Jag tog upp historieläxan ur väskan och gav den till vår lärare Sigrid.

-Bra Violette! Du är duktig som vanligt!, sa Sigrid.

Jag log.

20 apr, 2014 13:03

Borttagen

Avatar


- Ewan då? Sade Sigrid och sträckte fram handen för att ta emot min läxa, som inte fanns. Hon suckade och såg strängt på mig.
- Du kommer ha kvarsittning imorgon. Sade hon och gick vidare. Jag suckade. Varför måste jag alltid glömma?

20 apr, 2014 13:07

Borttagen

Avatar


-Eh det är Lördag imorgon, sa jag.

Jag såg på Ewan.

20 apr, 2014 13:09

Borttagen

Avatar


- Men jag kan ju inte bli kvar på en lördag? Det tänker jag inte göra!, sade jag bestämt.

20 apr, 2014 13:11

Borttagen

Avatar


Jag skrattade lite.

-Lär dig att lämna in läxan i tid!, sa Sigrid

20 apr, 2014 13:14

Borttagen

Avatar


Jag suckade och tittade ut genom fönstret.

20 apr, 2014 13:15

Borttagen

Avatar


Jag tittade på Ewan.

-Varför gjorde du inte läxan?, sa jag

20 apr, 2014 13:19

1 2 3 ... 38 39 40 41 42

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS

Du får inte svara på den här tråden.