Tvd -roll ErisedStone & IvdaPivda
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Tvd -roll ErisedStone & IvdaPivda
|
Borttagen
|
2 jan, 2014 16:07
|
|
Borttagen
|
Jag vaknade klockan halv 7.
2 jan, 2014 16:08
|
|
Borttagen
|
På morgonen klädde jag snabbt på mig och gick till källaren och drack lite blod.
2 jan, 2014 16:09
|
|
Borttagen
|
Jag steg upp och klädde på mig. Jag la torkad järnört i en tygpåse och la det i fickan på mina jeans
2 jan, 2014 16:12
|
|
Borttagen
|
Jag satte mig vid köks bordet och såg på Isabelle medan hon drack ett glas blod.
2 jan, 2014 16:27
|
|
Borttagen
|
Jag gick ner och åt frukost.
Mamma och pappa var inte tillbaka än.
2 jan, 2014 16:29
|
|
Borttagen
|
det var ännu länge kvar tills skolan skulle börja.
2 jan, 2014 16:31
|
|
Borttagen
|
Jag åt i lugn och ro medan jag tänkte lite.
2 jan, 2014 16:32
|
|
Borttagen
|
Jag startade ändå gående till skolan.
2 jan, 2014 16:33
|
|
Borttagen
|
När jag ätit upp packade jag min väska med läxor.
2 jan, 2014 16:35
|
Du får inte svara på den här tråden.