Hogwarts nyhetsbrev
Forum > Harry Potter > Hogwarts nyhetsbrev
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Men det gör inte -Mickis- heller. Jag kan fråga om nån kan ta över jobbet.
19 jun, 2011 20:26 |
|
Alicedor
Elev |
19 jun, 2011 20:29 |
|
Lupinfan
Elev |
20 jun, 2011 18:03 |
|
seamus
Elev |
Skrivet av Lupinfan: Man kan va med. Men dock bara som reporter för Tävlingar, spel och topplistor.kan man fortfarande vara med? I så fall vill jag vara reserv för ravenclaws rum! Kom igen nu hogwarts. Vi är bättre än andra skolor.
20 jun, 2011 21:43 |
|
Borttagen
|
Kan man få tidningen mailad till sig?
21 jun, 2011 18:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Tidningen står vid s. 15 och 32.Kan man få tidningen mailad till sig? 21 jun, 2011 18:48 |
|
Alicedor
Elev |
23 jun, 2011 18:43 |
|
Borttagen
|
Men när kommer den ut Alicedor?
25 jun, 2011 12:18 |
|
Borttagen
|
Kan vara reporter för spel, tävlingar och topplistor den var ledig va?
25 jun, 2011 12:22 |
|
Borttagen
|
Nae...tror nog inte jag orkar vara nån reporter här. Sorry
Har så mycket annat. 25 jun, 2011 12:28 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen