PRS mellan Luna_Rav och Mily
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> PRS mellan Luna_Rav och Mily
|
Borttagen
|
"Jag vet.. just nu i alla fall." muttrade Elisabeth och tittade på Alex.
30 nov, 2013 15:49
|
|
Borttagen
|
Alex såg på Elisabeth och log han såg på flöjten.
30 nov, 2013 15:52
|
|
Borttagen
|
"Varför måste du spela på flöjten för?" frågade Elisabeth och tittade på den hon också.
30 nov, 2013 15:54
|
|
Borttagen
|
" För att någon dum karta ska visa sig " sa Alex han såg på Elisabeth
30 nov, 2013 15:55
|
|
Borttagen
|
Elisabeth nickade.
"Jag undrar vad det är för karta." sa hon och tittade försiktigt på Alex.
30 nov, 2013 15:56
|
|
Borttagen
|
" Det vill jag också veta " sa Alex
30 nov, 2013 15:59
|
|
Borttagen
|
"Det kanske är till den där skatten" sa Elisabeth och log mot Alex.
30 nov, 2013 16:00
|
|
Borttagen
|
" Ja kanske det och att den endast visas om någon spelar på flöjetn " sa Alex
30 nov, 2013 16:02
|
|
Borttagen
|
"Ja.. men varför kan inte männen göra det själva? Behövs det verkligen någon ung för det?"
30 nov, 2013 16:06
|
|
Borttagen
|
" Jag tror det och jag tror jag vet varför jag är den som ska spela " sa Alex och försökte komma på det hans mamma berättat för honom om hans pappas äventyr ute till havs.
30 nov, 2013 16:08
|
Du får inte svara på den här tråden.