Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.
|
Borttagen
|
"Diego." Sa Wii varnande.
31 okt, 2013 16:55
|
|
Borttagen
|
Han ryckte till och vände sig mot Wii.
31 okt, 2013 16:56
|
|
Borttagen
|
Sedan råkade Sanna kasta lite med håret och han rusade fram mot henne igen.
Jag skrek till och hoppade framför honom.
31 okt, 2013 16:59
|
|
Borttagen
|
Jag gömde ansiktet i mina armar.
31 okt, 2013 17:04
|
|
Borttagen
|
Diego kom med sådan fart att jag åkte in i väggen med ett brak.
31 okt, 2013 17:13
|
|
Borttagen
|
Jag blundade och försökte hålla för öronen.
31 okt, 2013 17:14
|
|
Borttagen
|
Jag ignorerade smärtan och försökte stå emot honom, men han var starkare än mig.
31 okt, 2013 17:16
|
|
Borttagen
|
Jag reste mig och skyndade mig genom rummet ut i hallen och vidare ut i snön. Varför hade jag följt med?!
-Diego-
Jag morrade dovt.
31 okt, 2013 17:17
|
|
Borttagen
|
Jag kämpade emot och försökte hålla mg borta från honom. Jag försökte sparka honom i magen, men jag visste inte riktigt om det blev någon bra träff. Han verkade bara bli argare.
31 okt, 2013 17:19
|
|
Borttagen
|
Jag släppte taget om honom. Min mat hade tydligen gett sig av vilket jag också gjorde. Jag slog undan Wiis hejdande arm.
31 okt, 2013 17:21
|
Du får inte svara på den här tråden.