Barnie och coolingen, prs
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Barnie och coolingen, prs
|
Borttagen
|
- Vad var det där för något?!?! Säger jag ilsket.
- VAD ÄR DET FÖR FEL?!?!?
16 nov, 2013 21:32
|
|
Borttagen
|
Sjuan ställer sig upp och ser hotfullt ner på Pling.
"Vad är ditt problem?!"
Jag hostar och försöker andas...
16 nov, 2013 21:41
|
|
Borttagen
|
Jag ler sött mot sjuan.
- Inget du ska bry dig om! Kvittrar jag. Jag lutar mig mot Brians rygg.
- Kom igen vad du överdrivet, så hårt sparkade jag faktiskt inte! Säg nu, vad fan är det med dig??
16 nov, 2013 21:46
|
|
Borttagen
|
16 nov, 2013 21:48
|
|
Borttagen
|
Jag frustar till av skratt.
- Jag är visst starkare än jag trodde! Säger jag och drar enkelt upp Brian.
16 nov, 2013 21:49
|
|
Borttagen
|
Jag hostar upp mer blod, på Pling. Sjuorna skrattar men tar ifrån mig Pling och går mot sjukhusflygeln.
16 nov, 2013 22:03
|
|
Borttagen
|
Jag skrattar med sjuorna och går lungt med dem.
16 nov, 2013 22:07
|
|
Borttagen
|
En sjua (tjej) bitchblickar Pling men låter henne fortsätta gå med.
16 nov, 2013 22:14
|
|
Borttagen
|
Jag flinar och kastar en slängkyss åt tjejen.
- Briaaaaan?? Säger jag glatt.
- Varför var du så elak mot mig föruuut??
16 nov, 2013 22:22
|
|
Borttagen
|
Jag stönar till när jag vaknar i sjukhussängen.
"Du fick ett slag mot ett otrevligt ställe vilket orsakade inre blödingar. Du kommer stanna här ett tag", Mrs poop ser på mig.
16 nov, 2013 22:24
|
Du får inte svara på den här tråden.