(Prs) evee och Elinthemagicwitch
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (Prs) evee och Elinthemagicwitch
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag tog upp ringen ur asken och trädde på den på hennes finger. Plötsligt hörde jag en våg av applåder. Hela skolan applåderade .
4 sep, 2013 22:46 |
|
evee
Elev |
4 sep, 2013 22:50 |
|
Borttagen
|
"Detsamma älskling. jag besvarade kyssen.
"Nu ska dem nyförlovade dansa!,ropade Dumbledore. Jag vände mig mot Abby "Får jag lov min sköna?,sa jag och log charmigt 4 sep, 2013 22:53 |
|
evee
Elev |
4 sep, 2013 22:54 |
|
Borttagen
|
Jag började föra henne över dansgolvet. Jag tittade henne djupt i ögonen och log.
Hon var vacker. Och snart skulle hon bli min fru. 4 sep, 2013 22:57 |
|
evee
Elev |
Jag ler och pussar honom snabbt på kinden, att bli bunden till honom skulle nog vara det bästa som hänt mig.
![]() ![]()
4 sep, 2013 23:00 |
|
Borttagen
|
För några veckor sedan hade Abby bara varit en tjej i mängden. Nu var hon min fästmö.
"Nu skålar vi för skolans vackraste par!,skrek rita och höjde sitt glas 4 sep, 2013 23:03 |
|
evee
Elev |
4 sep, 2013 23:06 |
|
Borttagen
|
Jag gick bort till bålbordet och hällde upp bål till Abby och mig, jag gav henne glaset.
"Skål för världens vackraste tjej,sa jag och höjde mitt glas 4 sep, 2013 23:07 |
|
evee
Elev |
4 sep, 2013 23:11 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (Prs) evee och Elinthemagicwitch
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen