(Prs) Mellan JustMe! & fashion7
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> (Prs) Mellan JustMe! & fashion7
|
Borttagen
|
Jag la armarna runt Kevins nacke och lutade mig bakåt. Nu låg Kevin över mig. Gud vad jag gillade den här killen! Mjukt kysste jag hans läppar.
10 sep, 2013 07:22
|
|
Borttagen
|
Jag besvarade kyssen och försökte att inte lägga all min tyngd på Lei.
10 sep, 2013 17:30
|
|
Borttagen
|
Jag drog ena handen genom Kevins hår. Jag slet mig loss från kyssen och flämtade, "Jag älskar ditt hår!"
Därefter tryckte jag honom mot mig och burrade in huvudet mot Kevins nacke och kysste honom där, lite lätt.
10 sep, 2013 17:34
|
|
Borttagen
|
Jag log.
- Tack. sade jag.
----
Sry jag skypear så det blir lite kort.
10 sep, 2013 17:46
|
|
Borttagen
|
Jag log och kysste Kevin på munnen
------
Haha, är också borta lite från skärmen ibland...
10 sep, 2013 17:59
|
|
Borttagen
|
Jag besvarade kyssen. Klockan var säkert 03 men jag brydde mig inte.
10 sep, 2013 18:42
|
|
Borttagen
|
Jag rodnade lätt, vad skulle detta leda till?
---------------------------
Sry har ingen fantasi.
10 sep, 2013 18:43
|
|
Borttagen
|
Jag såg på Lei och harklade mig.
----
inte jag heller cx
10 sep, 2013 18:52
|
|
Borttagen
|
"Mm?" mumlade jag och såg blygt på Kevin. Allt mitt mod hade försvunnit nu och jag satte mig mödosamt upp under honom. Med mitt sista mod tog jag mina händer runt Kevins ansikte och log frågande.
10 sep, 2013 19:22
|
|
Borttagen
|
- Vad säger mamma eller din pappa om de skulle se oss ? Frågade jag lågt och såg på lei.
10 sep, 2013 19:39
|
Du får inte svara på den här tråden.