(PRS) Mellan Queen Boo och fashion7
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (PRS) Mellan Queen Boo och fashion7
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Ridningen gick gallant.
2 sep, 2013 16:35 |
|
Queen Boo
Elev |
Efter lektionen gick jag och James till lunchen tillsammans. Många stirrade på oss.
jag är jättecoolig älska mig plz 2 sep, 2013 16:38 |
|
Borttagen
|
Zeb och jag gick till lunchen. Vi satte oss med Christian. Snart kom Erik in, han satte sig mitt emot oss. Vi pratade om skolämnena.
2 sep, 2013 16:40 |
|
Queen Boo
Elev |
Resten av dagen gick fort. Jag hade två lektioner efter lunchen och sedan var jag ledig ett tag, efter det var det middag och sen gick jag upp till mitt och Zebs rum.
-------- Det gick fort... jag är jättecoolig älska mig plz 2 sep, 2013 16:44 |
|
Borttagen
|
Ja haha!
------------------ Efter lektionerna hade jag berättat för Christian och Zeb om incidenten med Simon och Selenas DNA, och om de som dött. Tillsammans med Zeb åkte jag till stadsbiblioteket. Christian skulle träffa någon, så han kunde inte följa med. 2 sep, 2013 16:53 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag bytte om till pyamas och satte mig för att vänta på Zeb.
jag är jättecoolig älska mig plz 2 sep, 2013 16:55 |
|
Borttagen
|
Zeb och jag var uppe till sent på morgonen, och var supertrötta när vi kom tillbaka. Vi gick till mitt rum för att prata om böckerna vi lånat.
Nästa dag vaknade jag av Zebs snarkningar. Jag låg i obekväm ställning med en hög böcker omkring och på mig. Gäspandes ställde jag mig upp. Det var då jag såg Erik. 2 sep, 2013 17:05 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag vaknade och såg mig om. Jag hade somnat när jag väntade, och han hade inte kommit än. Jag skickade ett sms till honom.
Var är du? Jag väntade jättelänge igår. Hör av dig, jag är orolig. Och det var jag. jag är jättecoolig älska mig plz 2 sep, 2013 17:12 |
|
Borttagen
|
Zebs mobil surrade till, jag tog den.
Var är du? Jag väntade jättelänge igår. Hör av dig, jag är orolig. , så stog det. Det var från Selena. Jag svarade: Zeb är hos mig, han somnade på golvet Sedan väckte jag Zeb, utan att bry mig om hur Erik blängde på mig. Zeb ville inte vakna. Han vände sig och somnade igen. Jag kvävde ett skratt och satt mig vid Erik. Jag såg på honom en lång stund, men han vägrade att se tillbaks på mig. Jag suckade ljudligt och pussade honom på kinden innan jag bytte kläder i badrummet. 2 sep, 2013 17:19 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag log, men blev arg på mig själv. Jag hatade ju Roxanne! Eller? Jag svarade iallafall.
Ok. Säg åt honom att säga till nästa gång han sover hos dig. Vad gjorde han förresten där? Men jag skrev det till hennes telefon, inte till Zebs. jag är jättecoolig älska mig plz 2 sep, 2013 17:23 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (PRS) Mellan Queen Boo och fashion7
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen