Drömdagbok
Forum > Off Topic > Drömdagbok
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Greenbloodyrose
Elev |
3 nov, 2011 08:02 |
|
Alicedor
Elev |
3 nov, 2011 08:20 |
|
linnvendela
Elev |
Jag drömde att jag åkte till Kina med Seamus Finnigan och letade efter klänningar med spets...
Jaha. 26 nov, 2011 13:08 |
|
Borttagen
|
Jag drömmer bara mardrömmar och ofta känns de för läskiga för att ens skriva ned. =(
26 nov, 2011 13:36 |
|
linnvendela
Elev |
Jag har också drömt mardrömmar om Seamu. Saker som att han våldtar mig och dagen efter tappar jag alla mina tänder och bloder bara forsar. Blä.
Jaha. 26 nov, 2011 13:39 |
|
Borttagen
|
Hade en jättemärklig dröm, den var extremt klar och jag var halvt lucid
I alla fall, drömmen var rätt snurrig och innehöll bland annat Jedward, en massa galna fans, ett äventyrsbad, Coldplay ett hotell som hade ett museum och Klaus från vampire diaries xD. Jag har alltid kunnat minnas mina drömmar, alltid väldigt detaljerat och djupt 7 dec, 2011 22:39 |
|
Solkatten
Elev |
Ibland drömmer jag att jag glömmer ta med mig vissa saker till skolan (t.ex. någon bok, datorn, nycklarna) och sen när jag vaknar så glömmer jag dem inte!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 7 dec, 2011 23:04 |
|
Borttagen
|
Jag drömde om ett spel som jag inte spelat på länge, jag dödade Batman för att rädda Jokern. That's what I call awesomeness! :>
7 dec, 2011 23:04 |
|
hyperion
Elev |
7 dec, 2011 23:44 |
|
Alicedor
Elev |
Jag drömde att jag gick på Hogwarts när Harry gick fjärde året där fast när jag skulle gå på julbalen så vaknade jag
![]()
8 dec, 2011 02:17 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen