Någon som vill rolla?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Någon som vill rolla?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
''visst'' ''vi kan fråga vad dem gjorde i går kväll'' sa jag och gick
8 aug, 2013 11:32 |
|
Borttagen
|
" Ja " Sa jag och gick
8 aug, 2013 11:33 |
|
Borttagen
|
8 aug, 2013 11:34 |
|
Borttagen
|
" Hej Luke " Sa jag
8 aug, 2013 11:36 |
|
KajsaRC2001
Elev |
Luke gav dem en snabb nick och gick sedan ut ur sällskaprummet. Han gick till ett hemligt rum som Huliganerna hade hittat. Huliganerna var Peter, Jason, Emmas, Cherrys och Lukes mötesplats innan busen. Nu hade alla samlats.
8 aug, 2013 11:42 |
|
Borttagen
|
" Vi går efter " Sa jag och drog med mig Mas
8 aug, 2013 11:43 |
|
Borttagen
|
ok'' sa jag och följde efter
8 aug, 2013 11:44 |
|
Borttagen
|
Vi gick efter Luke
8 aug, 2013 11:44 |
|
Borttagen
|
jag följde efter kelly
8 aug, 2013 11:46 |
|
KajsaRC2001
Elev |
8 aug, 2013 11:51 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen