Vem vill ni spela?
Forum > Harry Potter > Vem vill ni spela?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Elizen
Elev |
Hermione helt klart jag är lik henne,men luna skulle också vara kul
![]() 21 dec, 2012 19:03 |
|
Borttagen
|
Harry!
21 dec, 2012 19:04 |
|
SummerQueen
Elev |
21 dec, 2012 19:48 |
|
Majis
Elev |
Oh, det är jättekul att spela dumma eller elaka roller (^^) men jag är typ galen i Ron så på grund av det skule det vara extra kul att spela Hermione som blir ihop med honom ^^
Men annars kanske... Luna!!! Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 21 dec, 2012 19:55 |
|
Ron lovegod
Elev |
ron
22 dec, 2012 16:40 |
|
erik potter123
Elev |
snape
Spoiler:
Tryck här för att visa! 22 dec, 2012 17:04 |
|
Borttagen
|
Snape eller Fred & George Weasley
26 dec, 2012 15:00 |
|
ernin
Elev |
Någon bakgrundskaraktär som inte säger så mycket. Men om jag måste välja någon lite "större" roll skulle jag nog vilja spela Luna.
![]()
26 dec, 2012 16:25 |
|
Borttagen
|
Draco eller Scorpius
3 jan, 2013 20:39 |
|
hermione gragner
Elev |
bellatrix är ju helt awasom ginny och hermione skulle nog föredaras också
3 jan, 2013 23:34 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen