Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Vem vill ni spela?

Forum > Harry Potter > Vem vill ni spela?

1 2 3 ... 38 39 40 ... 43 44 45
Användare Inlägg
Elizen
Elev

Avatar


Hermione helt klart jag är lik henne,men luna skulle också vara kul

21 dec, 2012 19:03

Borttagen

Avatar


Harry!

21 dec, 2012 19:04

SummerQueen
Elev

Avatar


Hermione, Luna eller Bellatrix tror jag skulle vara kul

SummerQueen

21 dec, 2012 19:48

Majis
Elev

Avatar


Oh, det är jättekul att spela dumma eller elaka roller (^^) men jag är typ galen i Ron så på grund av det skule det vara extra kul att spela Hermione som blir ihop med honom ^^
Men annars kanske... Luna!!! Eller... Pansy eller Bellatrix, eller nån xD

Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M

21 dec, 2012 19:55

Ron lovegod
Elev

Avatar


ron

22 dec, 2012 16:40

erik potter123
Elev

Avatar


snape

Spoiler:
Tryck här för att visa! Jag har fortfarande stor betydelse i ni-vet-vad

22 dec, 2012 17:04

Borttagen

Avatar


Snape eller Fred & George Weasley

26 dec, 2012 15:00

ernin
Elev

Avatar


Någon bakgrundskaraktär som inte säger så mycket. Men om jag måste välja någon lite "större" roll skulle jag nog vilja spela Luna.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi48.tinypic.com%2Ffmnn2q.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi50.tinypic.com%2Fm7qrq.jpg

26 dec, 2012 16:25

Borttagen

Avatar


Draco eller Scorpius

3 jan, 2013 20:39

hermione gragner
Elev

Avatar


bellatrix är ju helt awasom ginny och hermione skulle nog föredaras också

3 jan, 2013 23:34

1 2 3 ... 38 39 40 ... 43 44 45

Forum > Harry Potter > Vem vill ni spela?

Du får inte svara på den här tråden.