Hugo Wealsley
Forum > Fanfiction > Hugo Wealsley
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Katla
Elev |
Skrivet av Borttagen: det är en sak... Skit i det där nu, Hp-aren! Detta är Luna 1s tråd! Till Luna 1: SKRIV MER NÅGON GÅNG! ♏︎ 15 mar, 2011 19:44 |
|
Moldemort
Elev |
Jaa, faktiskt, du har gjort reklam och sånt på andra trådar, förstör inte ! >=(
And this one time, i wanted to take lilys... boobies and... put them on my face, and go BRLBRLBRLBRLBRL! - Snape, a very potter sequel 15 mar, 2011 19:49 |
|
Borttagen
|
förlåt mig jag ska hålla käften
15 mar, 2011 19:50 |
|
The Noble Lion
Elev |
15 mar, 2011 19:50 |
|
Moldemort
Elev |
Lovegood, jag var hemma hos dig idag! Jag vet att du har ett kapitel klart!
Hehhe, du har inget val.... And this one time, i wanted to take lilys... boobies and... put them on my face, and go BRLBRLBRLBRLBRL! - Snape, a very potter sequel 15 mar, 2011 19:52 |
|
Borttagen
|
jag har inte sagt något
15 mar, 2011 19:52 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Borttagen: jag har inte sagt något Nähä? Vad är det här då? FRÅGA 1:Vem är snällast jag eller Luna 1? FRÅGA 2 :Vem skriver bäst? FRÅGA 3:Vad har Luna 1 som inte jag har? FRÅGA 4:Är jag elak? FRÅGA 5:Vad har jag som inte Luna 1 har? Nej du kanske inte skrev det, det kanske var spöket laban som kom och skrev medans du var borta!
15 mar, 2011 19:54 |
|
Moldemort
Elev |
Sa inte till dig, sa till Lovegood ( Luna 1:s namn i min, Elin@, Fredork, och Luna 1:s Marodörversion, Barodörerna )
And this one time, i wanted to take lilys... boobies and... put them on my face, and go BRLBRLBRLBRLBRL! - Snape, a very potter sequel 15 mar, 2011 19:55 |
|
Borttagen
|
ja eller hur jag ska gå och kolla
15 mar, 2011 19:55 |
|
Pixie
Elev |
15 mar, 2011 19:56 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen