Rolla?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rolla?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Queen Boo
Elev |
Jag reser mig snabbt upp och lämnar sovsalen. Sedan ut ur uppehållsrummet också... Jag har så tråkigt! Undrar om Lu sover? Nej, han tycker säkert att jag är jätteirriterande om jag hänger efter honom hela tiden... Jag går i korridorerna och snubblar över något.
jag är jättecoolig älska mig plz 9 apr, 2013 16:55 |
|
Lolliga Lovegood
Elev |
Skrivet av Shapiro: Jag går mot Ravenclaws uppehållsrum, närjag ställer mig vid porträtet och det frågar om lösenordet så tänkte jag på att jag knappt var uppmärksam nog att upfat lösenordet. Jag står där och stammar som en idiot innan jag springer iväg för att leta efter någon som kan lösenordet. Det är väl en gåta??? _____________________ Jag smög genom en korridor på väg tillbaka till sovsalen efter att ha besökt sjukhusflygeln på jakt efter någånting åt mitt värkande huvud. Hej! 9 apr, 2013 22:07 |
|
Shapiro
Elev |
Skrivet av Lolliga Lovegood: Skrivet av Shapiro: Jag går mot Ravenclaws uppehållsrum, närjag ställer mig vid porträtet och det frågar om lösenordet så tänkte jag på att jag knappt var uppmärksam nog att upfat lösenordet. Jag står där och stammar som en idiot innan jag springer iväg för att leta efter någon som kan lösenordet. Det är väl en gåta??? _____________________ Jag smög genom en korridor på väg tillbaka till sovsalen efter att ha besökt sjukhusflygeln på jakt efter någånting åt mitt värkande huvud. ((Woops, glömde det, sorry, men då har jag väl glömt svaret istället.)) Four score and seven years ago... 10 apr, 2013 07:04 |
|
Lolliga Lovegood
Elev |
Jag tog en genväg tillbaka till ravenclawtornet och stötte på några som var där.
Hej! 10 apr, 2013 16:42 |
|
ginny 23
Elev |
10 apr, 2013 16:57 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag tittar ner och får syn på en sköldpaddsfärgad katt. ''Hej lilla kissen, Har inte du en ägare?'' frågar jag mjukt. Katten svarar förstås inte, men jag förstår att den inte har det.
jag är jättecoolig älska mig plz 10 apr, 2013 17:11 |
|
ginny 23
Elev |
Jag går ner till frukosten. Men jag är inte hungrig så jag äter inte. Jag fortsätter till klassrummet för Förvandlingskonst. Så snubblar jag över någon.
10 apr, 2013 17:15 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag sätter mig på huk och klappar katten.
jag är jättecoolig älska mig plz 10 apr, 2013 17:16 |
|
ginny 23
Elev |
10 apr, 2013 17:18 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag lyfter upp katten och kollar på klockan. Katten hoppar ner från mina armar och lyckas göra en volt på vägen ner. ''Haha, du får heta Trixan''
jag är jättecoolig älska mig plz 10 apr, 2013 17:21 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen