Twilight [Privat]
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Twilight [Privat]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Queen Boo
Elev |
Jag tittar på Bella. ''Sov nu, annars går jag!''
jag är jättecoolig älska mig plz 2 mar, 2013 11:21 |
|
Borttagen
|
Melodin forsätter.
Ögonen stängs och jag somnar i Edwards famn 2 mar, 2013 14:36 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag suckar lättat. Och tittar ut genom fönstret. Vad var det? Något rubinrött i mörkret. Jag puttar bort Bella och springer fram till fönstret. En mörk gestalt står utanför huset. När den märker att jag tittar på mig springer den iväg. Jag vet vd det var. En av min sort. Och jag vet vad den är ute efter
jag är jättecoolig älska mig plz 2 mar, 2013 15:10 |
|
Borttagen
|
Jag drömmer om mig och Edward
2 mar, 2013 15:11 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag går långsamt tillbaka till Bella.
jag är jättecoolig älska mig plz 2 mar, 2013 15:12 |
|
Borttagen
|
"Love you" säger jag lågt
2 mar, 2013 15:13 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag tittar på henne. Jag måste säga till Carlisle om det här. Men jag lovade Bella att jag skulle stanna. Så det får vänta till imorgon.
jag är jättecoolig älska mig plz 2 mar, 2013 15:14 |
|
Borttagen
|
Jag vaknar när klockan är tolv på natten.
2 mar, 2013 15:15 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag rycker till när Bella öppnar ögonen. ''Är du vaken?''
jag är jättecoolig älska mig plz 2 mar, 2013 15:20 |
|
Borttagen
|
"Ja"
2 mar, 2013 15:21 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen