Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Twilight [Privat]

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Twilight [Privat]

1 2 3 ... 38 39 40 ... 72 73 74
Användare Inlägg
Queen Boo
Elev

Avatar


Jag tittar på Bella. ''Sov nu, annars går jag!''

jag är jättecoolig älska mig plz

2 mar, 2013 11:21

Borttagen

Avatar


Melodin forsätter.
Ögonen stängs och jag somnar i Edwards famn

2 mar, 2013 14:36

Queen Boo
Elev

Avatar


Jag suckar lättat. Och tittar ut genom fönstret. Vad var det? Något rubinrött i mörkret. Jag puttar bort Bella och springer fram till fönstret. En mörk gestalt står utanför huset. När den märker att jag tittar på mig springer den iväg. Jag vet vd det var. En av min sort. Och jag vet vad den är ute efter

jag är jättecoolig älska mig plz

2 mar, 2013 15:10

Borttagen

Avatar


Jag drömmer om mig och Edward

2 mar, 2013 15:11

Queen Boo
Elev

Avatar


Jag går långsamt tillbaka till Bella.

jag är jättecoolig älska mig plz

2 mar, 2013 15:12

Borttagen

Avatar


"Love you" säger jag lågt

2 mar, 2013 15:13

Queen Boo
Elev

Avatar


Jag tittar på henne. Jag måste säga till Carlisle om det här. Men jag lovade Bella att jag skulle stanna. Så det får vänta till imorgon.

jag är jättecoolig älska mig plz

2 mar, 2013 15:14

Borttagen

Avatar


Jag vaknar när klockan är tolv på natten.

2 mar, 2013 15:15

Queen Boo
Elev

Avatar


Jag rycker till när Bella öppnar ögonen. ''Är du vaken?''

jag är jättecoolig älska mig plz

2 mar, 2013 15:20

Borttagen

Avatar


"Ja"

2 mar, 2013 15:21

1 2 3 ... 38 39 40 ... 72 73 74

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Twilight [Privat]

Du får inte svara på den här tråden.