Arvtagaren privat
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Arvtagaren privat
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ginny 23
Elev |
1 feb, 2013 18:14 |
|
Queen Boo
Elev |
-förlåt!
jag är jättecoolig älska mig plz 1 feb, 2013 18:24 |
|
ginny 23
Elev |
1 feb, 2013 18:24 |
|
Queen Boo
Elev |
-För att jag blev arg! Jag smög upp bredvid henne.
-Vad varcka de är... viskade jag och tittade på hästarna. jag är jättecoolig älska mig plz 1 feb, 2013 18:28 |
|
ginny 23
Elev |
1 feb, 2013 18:29 |
|
Queen Boo
Elev |
-Är jag förlåten?
jag är jättecoolig älska mig plz 1 feb, 2013 18:29 |
|
ginny 23
Elev |
-Ja, det är du.Men om du undrar varför du inte fick döda Morzan, så var det för att jag ville hämnas.
1 feb, 2013 18:31 |
|
Queen Boo
Elev |
-Okej, är han död nu?
jag är jättecoolig älska mig plz 1 feb, 2013 18:32 |
|
ginny 23
Elev |
1 feb, 2013 18:33 |
|
Queen Boo
Elev |
-Vad bra! men... är du säker? han var ju inte död förra gången alla trodde det...?
jag är jättecoolig älska mig plz 1 feb, 2013 18:34 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen