Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Privat roll mellan amanda1104 och Shaunee

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat roll mellan amanda1104 och Shaunee

1 2 3 ... 38 39 40 ... 54 55 56
Användare Inlägg
Shaunee
Elev

Avatar


Han ler, igen.
"Jag är Galbatorix"

14 feb, 2013 19:21

amanda1104
Elev

Avatar


"Jag såg aldrig hans ansikte" säger Isak.
"Jag såg det, men bara väldigt flyktigt." säger Aily.

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

14 feb, 2013 19:22

Shaunee
Elev

Avatar


Jag stirrar på honom.
"Va?"

14 feb, 2013 19:27

amanda1104
Elev

Avatar


"Skulle du känna igen honom om du såg honom igen?" frågar alven. Aily nickar.

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

14 feb, 2013 19:29

Shaunee
Elev

Avatar


Tystnad.
"Aha" säger jag och ler. "Det var ett skämt, för att... se om jag kommer klara sanningen"

14 feb, 2013 19:31

amanda1104
Elev

Avatar


[Fortsätt du]

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

14 feb, 2013 19:33

Shaunee
Elev

Avatar


Hans leende blir bredare.
"Nej, det var inget skämt"

14 feb, 2013 19:35

amanda1104
Elev

Avatar


[ ]

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

14 feb, 2013 19:37

Shaunee
Elev

Avatar


"Men... hur är det möjligt?" nästan skriker jag panikslaget.

14 feb, 2013 19:38

amanda1104
Elev

Avatar


Aily suckar.

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

14 feb, 2013 19:44

1 2 3 ... 38 39 40 ... 54 55 56

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat roll mellan amanda1104 och Shaunee

Du får inte svara på den här tråden.