Privat roll mellan amanda1104 och Shaunee
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat roll mellan amanda1104 och Shaunee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Shaunee
Elev |
Han ler, igen.
"Jag är Galbatorix" 14 feb, 2013 19:21 |
|
amanda1104
Elev |
"Jag såg aldrig hans ansikte" säger Isak.
"Jag såg det, men bara väldigt flyktigt." säger Aily. Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 14 feb, 2013 19:22 |
|
Shaunee
Elev |
Jag stirrar på honom.
"Va?" 14 feb, 2013 19:27 |
|
amanda1104
Elev |
"Skulle du känna igen honom om du såg honom igen?" frågar alven. Aily nickar.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 14 feb, 2013 19:29 |
|
Shaunee
Elev |
Tystnad.
"Aha" säger jag och ler. "Det var ett skämt, för att... se om jag kommer klara sanningen" 14 feb, 2013 19:31 |
|
amanda1104
Elev |
[Fortsätt du]
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 14 feb, 2013 19:33 |
|
Shaunee
Elev |
Hans leende blir bredare.
"Nej, det var inget skämt" 14 feb, 2013 19:35 |
|
amanda1104
Elev |
[
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 14 feb, 2013 19:37 |
|
Shaunee
Elev |
"Men... hur är det möjligt?" nästan skriker jag panikslaget.
14 feb, 2013 19:38 |
|
amanda1104
Elev |
Aily suckar.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 14 feb, 2013 19:44 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat roll mellan amanda1104 och Shaunee
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen