NaNoWriMo 2012!
Forum > Off Topic > NaNoWriMo 2012!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lunah~
Elev |
4 nov, 2012 12:39 |
|
Borttagen
|
Det här går inte D:
4 nov, 2012 12:46 |
|
Tvilling
Elev |
Mitt mål idag är att ha totalt 14591 ord
∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 4 nov, 2012 12:55 |
LucyMalfoy
Elev |
Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 4 nov, 2012 12:56 |
|
Li
Biträdande rektor |
Jag vill komma över 13000 ord idag
without something there is no nothing 4 nov, 2012 12:59 |
|
tigi
Elev |
Jag ligger på 13367 och idag ska jag satsa på att nå 15 000! På fredag MÅSTE jag hur som helst ha 20 000 för jag vet inte hur mycket jag kommer kunna skriva i helgen.
4 nov, 2012 13:28 |
|
Ellociraptor
Elev |
IDAG ska det fasiken bli en 5k day. Har inget annat att göra än att skriva.
Fast iofs har jag lyckats se igenom hela Princess Bride och bara skrivit 30 ord, såatteh clearly går det ju inte jättebra... X) Men nu vet jag iaf vad jag ska skriva. Heja heja! 4 nov, 2012 13:32 |
|
Borttagen
|
Jag känner mig så efter... HAHA
4 nov, 2012 13:33 |
|
Ellociraptor
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag känner mig så efter... HAHA Äh, kom ihåg att NaNo är en tävling mot dig själv och inte mot alla andra! De flesta av oss har gjort det här i flera år nu, så vi är vana vid att skriva mycket. 4 nov, 2012 13:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ellociraptor: Jag är med för första gången c;Skrivet av Borttagen: Jag känner mig så efter... HAHA Äh, kom ihåg att NaNo är en tävling mot dig själv och inte mot alla andra! De flesta av oss har gjort det här i flera år nu, så vi är vana vid att skriva mycket. Ja, men ändå xD 4 nov, 2012 13:43 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen