Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Dagens "antingen-eller" :P

Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P

1 2 3 ... 38 39 40 ... 805 806 807
Användare Inlägg
Dream
Elev

Avatar


17 augusti: Är inte så fascinerad av rymden faktiskt. Eller jo, den är cool och så, men havet är himla vackert. Kanske inte syftar på Sveriges hav, men havet i allmänhet ♥

18 augusti: GODIS! Gillar inte glass så mycket, bara kulglass eller mjukglass... Godis är så fantastiskt, de olika sorterna, it is like heaven. ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2Fee9cab6f5e9b5ec7665546f0efa1933d%2Ftumblr_inline_oi71haWEQ21uzopwm_500.gif

18 aug, 2012 16:46

Nessie00
Elev

Avatar


Just nu är det godis, men det brukar vara båda två lika mycket.

EXTERMINATE!!!

18 aug, 2012 17:17

Borttagen

Avatar


Glass!

Godis är ju äckligt!

18 aug, 2012 17:23

Incendio
Elev

Avatar


Godisglass!
Nej, men det blir nog godis!

18 aug, 2012 17:30

Snivella
Elev

Avatar


Godis, har aldrig varit ett glass-fan

18 aug, 2012 17:32

Borttagen

Avatar


Glass. Det svalkar bättre på sommaren.

18 aug, 2012 18:09

Borttagen

Avatar


oj........ Just nu > GODIS. Annars glass tror jag xD

18 aug, 2012 18:10

Ginny00
Elev

Avatar


Glass.

18 aug, 2012 18:23

ernin
Elev

Avatar


Glasslover forever!!!!!!
Nejmen, glass äger, och dessutom får man äta glass om man har godisförbud

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi48.tinypic.com%2Ffmnn2q.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi50.tinypic.com%2Fm7qrq.jpg

19 aug, 2012 00:23

Borttagen

Avatar


Godis! Det kan vara så många olika sorts godsaker och funkar bra året runt. Glass finns visserligen i olika smaker och utförande men är alltid kallt och isigt och jag tycker inte om att äta det när det är kallt ute. Men jag gillar glass också, när jag väl är sugen på det.

19 aug, 2012 00:30

1 2 3 ... 38 39 40 ... 805 806 807

Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P

Du får inte svara på den här tråden.