Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dream
Elev |
17 augusti: Är inte så fascinerad av rymden faktiskt. Eller jo, den är cool och så, men havet är himla vackert. Kanske inte syftar på Sveriges hav, men havet i allmänhet ♥
18 augusti: GODIS! Gillar inte glass så mycket, bara kulglass eller mjukglass... Godis är så fantastiskt, de olika sorterna, it is like heaven. ♥
18 aug, 2012 16:46 |
|
Nessie00
Elev |
Just nu är det godis, men det brukar vara båda två lika mycket.
EXTERMINATE!!! 18 aug, 2012 17:17 |
|
Borttagen
|
Glass!
Godis är ju äckligt! 18 aug, 2012 17:23 |
|
Incendio
Elev |
Godisglass!
Nej, men det blir nog godis! 18 aug, 2012 17:30 |
|
Snivella
Elev |
Godis, har aldrig varit ett glass-fan
18 aug, 2012 17:32 |
|
Borttagen
|
Glass. Det svalkar bättre på sommaren.
18 aug, 2012 18:09 |
|
Borttagen
|
oj........ Just nu > GODIS. Annars glass tror jag xD
18 aug, 2012 18:10 |
|
Ginny00
Elev |
Glass.
18 aug, 2012 18:23 |
|
ernin
Elev |
19 aug, 2012 00:23 |
|
Borttagen
|
Godis! Det kan vara så många olika sorts godsaker och funkar bra året runt. Glass finns visserligen i olika smaker och utförande men är alltid kallt och isigt och jag tycker inte om att äta det när det är kallt ute. Men jag gillar glass också, när jag väl är sugen på det.
19 aug, 2012 00:30 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen