JAG VILL TRÄFFA FOLK PÅ MÄSSAN, OCH DU ÄR TVUNGEN ATT GÅ IN I DEN HÄR TRÅDEN NU!
Forum > Off Topic > JAG VILL TRÄFFA FOLK PÅ MÄSSAN, OCH DU ÄR TVUNGEN ATT GÅ IN I DEN HÄR TRÅDEN NU!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
19 aug, 2012 19:20 |
|
JosefinFini
Elev |
Jag KANSKE kommer reservera en tid till, men det blir nog om jag hittar nån att gå med den tiden, och om jag har pengar och om det finns plats :3 ![]()
19 aug, 2012 19:23 |
|
Almson
Elev |
Skrivet av JosefinFini: Jag KANSKE kommer reservera en tid till, men det blir nog om jag hittar nån att gå med den tiden, och om jag har pengar och om det finns plats :3 Okidoki, Hoppas *Ser på dig med tindrande hopfulla ögon*
19 aug, 2012 19:25 |
|
JosefinFini
Elev |
Skrivet av Almson: Skrivet av JosefinFini: Jag KANSKE kommer reservera en tid till, men det blir nog om jag hittar nån att gå med den tiden, och om jag har pengar och om det finns plats :3 Okidoki, Hoppas *Ser på dig med tindrande hopfulla ögon* Haha ![]()
19 aug, 2012 19:25 |
|
LauraTree
Elev |
Jippie xD
19 aug, 2012 19:41 |
|
Almson
Elev |
Skrivet av Ollis100: Ska också gå på pass 2! Skrivet av Ollis100: Ska också gå på pass 2! YEY!!!
19 aug, 2012 19:45 |
|
Borttagen
|
19 aug, 2012 19:45 |
|
Noctum
Elev |
Jag ska på pass tre
Kommer ha en svart cape, denna --> (strunta i mitt fula ansikte) och så kommer jag ha röda ögon, så här --> (lite dålig bild, förlåt) och så kommer jag troligtvis ha min Hufflepuff-halsduk En namnskylt har jag inte gjort ännu, ska ta o göra en snart ^^
19 aug, 2012 19:49 |
|
JosefinFini
Elev |
Skrivet av Noctum: Jag ska på pass tre Kommer ha en svart cape, denna --> (strunta i mitt fula ansikte) och så kommer jag ha röda ögon, så här --> (lite dålig bild, förlåt) och så kommer jag troligtvis ha min Hufflepuff-halsduk En namnskylt har jag inte gjort ännu, ska ta o göra en snart ^^ Du är ju jättesöt! Så säg inte att du har fult ansikte ![]()
19 aug, 2012 20:01 |
|
Noctum
Elev |
Skrivet av JosefinFini: Skrivet av Noctum: Jag ska på pass tre Kommer ha en svart cape, denna --> (strunta i mitt fula ansikte) och så kommer jag ha röda ögon, så här --> (lite dålig bild, förlåt) och så kommer jag troligtvis ha min Hufflepuff-halsduk En namnskylt har jag inte gjort ännu, ska ta o göra en snart ^^ Du är ju jättesöt! Så säg inte att du har fult ansikte f-förlåt OnO men.. men det är ju inte alls fint, iaf inte på bild :c men tack iaf :3 Du är säkert mycket finare c:
19 aug, 2012 20:09 |
Forum > Off Topic > JAG VILL TRÄFFA FOLK PÅ MÄSSAN, OCH DU ÄR TVUNGEN ATT GÅ IN I DEN HÄR TRÅDEN NU!
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen