Lily~James - Always and forever [SV]
Forum > Fanfiction > Lily~James - Always and forever [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Mobilen, så kan inte skriva på bevakarlistan, men jag står där, säger vi som
Okey, awesome. Fantastisk. Braigt... Fabulöst!!!!! xD 27 aug, 2012 21:49 |
|
VattenBlå
Elev |
27 aug, 2012 21:54 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Supeh awesome<1
And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 27 aug, 2012 22:09 |
|
Borttagen
|
DU VET ATT JAG BEVAKAR NTonks.
Superbra kapitel också ;D 28 aug, 2012 07:40 |
|
Hermia
Elev |
Jag bevakar! Always!
Once a MADling, always a MADling 28 aug, 2012 17:06 |
|
Borttagen
|
Haha okej
Imorgon - Åka runt i alla skolor i hela den staden som jag bor i, inklusive min egen, och visat upp två koreografier vi haft en timme på att komma på, lära oss och öva på. Nervös? Nej. Bara lite... 28 aug, 2012 17:14 |
|
Hermia
Elev |
^Lycka till. Det går säkert bra, ska du se
Once a MADling, always a MADling 28 aug, 2012 17:23 |
|
Borttagen
|
Bevakarlista:
GinnyForever M.Potter Alert Confringo LouLol 28 aug, 2012 18:08 |
|
Borttagen
|
Bevakarlista:
GinnyForever M.Potter Alert Confringo LouLol Luna02 28 aug, 2012 18:09 |
|
Borttagen
|
Lycka till med dansen, du klarar det säkert ^^
Hejja!!!!! När kommer nästa kapitel? Inte stressa, bara. 28 aug, 2012 19:51 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen