50/50.(TMG)
Forum > Fanfiction > 50/50.(TMG)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
26 jul, 2012 18:13 |
|
elvis<3
Elev |
Samma här
Syskonkärlek. Not in this world! Kan inte vara inloggad så mycket. Bara så ni vet!:D 26 jul, 2012 19:36 |
|
Borttagen
|
Har tänkt på en sak. Vad ska jag göra med alexy?
27 jul, 2012 00:19 |
|
elvis<3
Elev |
Jag fattar inte (varken inlägget eller hur du hsr blivigt Master of Death så snabbt)
Syskonkärlek. Not in this world! Kan inte vara inloggad så mycket. Bara så ni vet!:D 27 jul, 2012 00:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Har tänkt på en sak. Vad ska jag göra med alexy? Jo jag tycker att du ska ta bort han/hon och kolla om någon annan vill ha den platsen! Men om ingen kommer så tycker jag att du ska ha med han/hon och låta den dö först eller att hon kanske är intervjuare eller vad vet jag?! __________________________________________ http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=19342&page=1[27 jul, 2012 15:41 |
|
Borttagen
|
Nästa kapitel kommer idag och alexy kommer jag att ha med men kimmer dö i blodbadet
31 jul, 2012 11:20 |
|
VattenBlå
Elev |
31 jul, 2012 11:21 |
|
Luna Chang
Elev |
JA
Hej 31 jul, 2012 11:22 |
|
Borttagen
|
När kommer det mer?!
31 jul, 2012 11:35 |
|
Borttagen
|
31 jul, 2012 11:35 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen