Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Dagens fråga

Forum > Harry Potter > Dagens fråga

1 2 3 ... 38 39 40 ... 128 129 130
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


^gör inget,jag är mest lik fred & George enligt alla tester

4 jul, 2012 22:39

lolloiiise
Elev

Avatar


Jag är en blandning av alla, Rons typ roliga sida och knasiga, Luna för många tror jag tycker jag är konstig och ingen förstår mig riktigt, Hermione för att jag är en pluggis typ och Neville lite också för jag gör bort mig rätt mycket och någon som är blyg också... vet inte riktigt vem xD

What doesn't kill you makes you stronger

4 jul, 2012 22:48

Majis
Elev

Avatar


Skrivet av lolloiiise:
Jag är en blandning av alla, Rons typ roliga sida och knasiga, Luna för många tror jag tycker jag är konstig och ingen förstår mig riktigt, Hermione för att jag är en pluggis typ och Neville lite också för jag gör bort mig rätt mycket och någon som är blyg också... vet inte riktigt vem xD

Jag är nog också lite så... Fy! Då är vi lika! Vad coolt! Men en till sak jag har likt med Hermione är att jag är kär i Ron typ xD Men jag är också lite klantig och roliga ibland som Ron Och ja, det du sa om Luna och Neville och Hermione osv

Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M

5 jul, 2012 11:36

lolloiiise
Elev

Avatar


Skrivet av Majis:
Skrivet av lolloiiise:
Jag är en blandning av alla, Rons typ roliga sida och knasiga, Luna för många tror jag tycker jag är konstig och ingen förstår mig riktigt, Hermione för att jag är en pluggis typ och Neville lite också för jag gör bort mig rätt mycket och någon som är blyg också... vet inte riktigt vem xD

Jag är nog också lite så... Fy! Då är vi lika! Vad coolt! Men en till sak jag har likt med Hermione är att jag är kär i Ron typ xD Men jag är också lite klantig och roliga ibland som Ron Och ja, det du sa om Luna och Neville och Hermione osv


Haha jaa! Haha jag också! Han är så gullig! ♥ xD Vi är hemliga tvillingar! O.o xD

What doesn't kill you makes you stronger

5 jul, 2012 16:31

Majis
Elev

Avatar


Skrivet av lolloiiise:
Skrivet av Majis:
Skrivet av lolloiiise:
Jag är en blandning av alla, Rons typ roliga sida och knasiga, Luna för många tror jag tycker jag är konstig och ingen förstår mig riktigt, Hermione för att jag är en pluggis typ och Neville lite också för jag gör bort mig rätt mycket och någon som är blyg också... vet inte riktigt vem xD

Jag är nog också lite så... Fy! Då är vi lika! Vad coolt! Men en till sak jag har likt med Hermione är att jag är kär i Ron typ xD Men jag är också lite klantig och roliga ibland som Ron Och ja, det du sa om Luna och Neville och Hermione osv


Haha jaa! Haha jag också! Han är så gullig! ♥ xD Vi är hemliga tvillingar! O.o xD

Haha! Ja, typ xD Var var du på släktkalaset? Haha

Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M

5 jul, 2012 21:28

potter_fan
Elev

Avatar


Jag kanske har fel nu, men borde inte den här tråden vara på Quidditchplanen?!

Situation radical So radiating beautiful A combination bursting out of my head This is where it all goes down in the end So welcome to the edge

5 jul, 2012 21:56

Complicated
Elev

Avatar


Skrivet av potter_fan:
Jag kanske har fel nu, men borde inte den här tråden vara på Quidditchplanen?!

Nja det finns massor av frågetrådar i de vanliga forumen det hør ør mer vad folk tycker och inte som en lek!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_lnueeepAQs1qj6y2ao1_500.gif

5 jul, 2012 21:59

potter_fan
Elev

Avatar


Skrivet av Complicated:
Skrivet av potter_fan:
Jag kanske har fel nu, men borde inte den här tråden vara på Quidditchplanen?!

Nja det finns massor av frågetrådar i de vanliga forumen det hør ør mer vad folk tycker och inte som en lek!
Jaha. Okej!

Situation radical So radiating beautiful A combination bursting out of my head This is where it all goes down in the end So welcome to the edge

5 jul, 2012 22:03

amanda1104
Elev

Avatar


Jag är som en blandning mellan Hermione och Draco...

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

5 jul, 2012 22:39

Borttagen

Avatar


Kolla i första inlägget för dagens fråga:-)

5 jul, 2012 22:41

1 2 3 ... 38 39 40 ... 128 129 130

Forum > Harry Potter > Dagens fråga

Du får inte svara på den här tråden.