Dagens fråga
Forum > Harry Potter > Dagens fråga
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
^gör inget,jag är mest lik fred & George enligt alla tester
4 jul, 2012 22:39 |
|
lolloiiise
Elev |
Jag är en blandning av alla, Rons typ roliga sida och knasiga, Luna för många tror jag tycker jag är konstig och ingen förstår mig riktigt, Hermione för att jag är en pluggis typ och Neville lite också för jag gör bort mig rätt mycket och någon som är blyg också... vet inte riktigt vem xD
What doesn't kill you makes you stronger 4 jul, 2012 22:48 |
|
Majis
Elev |
Skrivet av lolloiiise: Jag är en blandning av alla, Rons typ roliga sida och knasiga, Luna för många tror jag tycker jag är konstig och ingen förstår mig riktigt, Hermione för att jag är en pluggis typ och Neville lite också för jag gör bort mig rätt mycket och någon som är blyg också... vet inte riktigt vem xD Jag är nog också lite så... Fy! Då är vi lika! Vad coolt! Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 5 jul, 2012 11:36 |
|
lolloiiise
Elev |
Skrivet av Majis: Skrivet av lolloiiise: Jag är en blandning av alla, Rons typ roliga sida och knasiga, Luna för många tror jag tycker jag är konstig och ingen förstår mig riktigt, Hermione för att jag är en pluggis typ och Neville lite också för jag gör bort mig rätt mycket och någon som är blyg också... vet inte riktigt vem xD Jag är nog också lite så... Fy! Då är vi lika! Vad coolt! Haha jaa! What doesn't kill you makes you stronger 5 jul, 2012 16:31 |
|
Majis
Elev |
Skrivet av lolloiiise: Skrivet av Majis: Skrivet av lolloiiise: Jag är en blandning av alla, Rons typ roliga sida och knasiga, Luna för många tror jag tycker jag är konstig och ingen förstår mig riktigt, Hermione för att jag är en pluggis typ och Neville lite också för jag gör bort mig rätt mycket och någon som är blyg också... vet inte riktigt vem xD Jag är nog också lite så... Fy! Då är vi lika! Vad coolt! Haha jaa! Haha! Ja, typ xD Var var du på släktkalaset? Haha Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 5 jul, 2012 21:28 |
|
potter_fan
Elev |
Jag kanske har fel nu, men borde inte den här tråden vara på Quidditchplanen?!
Situation radical So radiating beautiful A combination bursting out of my head This is where it all goes down in the end So welcome to the edge 5 jul, 2012 21:56 |
|
Complicated
Elev |
Skrivet av potter_fan: Jag kanske har fel nu, men borde inte den här tråden vara på Quidditchplanen?! Nja det finns massor av frågetrådar i de vanliga forumen det hør ør mer vad folk tycker och inte som en lek!
5 jul, 2012 21:59 |
|
potter_fan
Elev |
Skrivet av Complicated: Jaha. Okej!Skrivet av potter_fan: Jag kanske har fel nu, men borde inte den här tråden vara på Quidditchplanen?! Nja det finns massor av frågetrådar i de vanliga forumen det hør ør mer vad folk tycker och inte som en lek! Situation radical So radiating beautiful A combination bursting out of my head This is where it all goes down in the end So welcome to the edge 5 jul, 2012 22:03 |
|
amanda1104
Elev |
Jag är som en blandning mellan Hermione och Draco...
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 5 jul, 2012 22:39 |
|
Borttagen
|
Kolla i första inlägget för dagens fråga:-)
5 jul, 2012 22:41 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen