The crash of life [SV]
Forum > Fanfiction > The crash of life [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Ginny.:.Weasley: Fast efter första avsnittet, måste bara lära mig alla karaktärernas namn Tacka Victoire Weasly som fick mig att göra det. Quinn är blonda cheerleadern ^^ Man lär sig snabbt =) Men åh så bra att ni börjar titta på Glee! 3 sep, 2012 22:06 |
|
Victoire Weasly
Elev |
Skrivet av Ginny00: Skrivet av Ginny.:.Weasley: Fast efter första avsnittet, måste bara lära mig alla karaktärernas namn Tacka Victoire Weasly som fick mig att göra det. Quinn är blonda cheerleadern ^^ Man lär sig snabbt =) Men åh så bra att ni börjar titta på Glee! Tacka... Vad blir det? Min fd. Klasskompis för att ha tipsat mig, scarhead för att ha en underbar video på sin profil och min lillasyster för att ha upptäckt swefilmer vid rätt tidpunkt ~MY TUMBLR~ 3 sep, 2012 22:14 |
|
Borttagen
|
Jag gör inte det. Än
Ska börja på, typ, torsdag 3 sep, 2012 22:49 |
|
Borttagen
|
Ska börja på torsdag
4 sep, 2012 07:20 |
|
GinnyForever
Elev |
Tackar för tipset om glee, är helt fast, även om jag drömmer mardrömmar om det.
4 sep, 2012 14:17 |
|
Victoire Weasly
Elev |
Skrivet av GinnyForever: Tackar för tipset om glee, är helt fast, även om jag drömmer mardrömmar om det. Vadå för mardrömmar? ~MY TUMBLR~ 4 sep, 2012 14:31 |
|
GinnyForever
Elev |
Skrivet av Victoire Weasly: Skrivet av GinnyForever: Tackar för tipset om glee, är helt fast, även om jag drömmer mardrömmar om det. Vadå för mardrömmar? Du vill inte veta, tro mig. *Ryser* 4 sep, 2012 14:33
Detta inlägg ändrades senast 2012-09- 9 kl. 18:12
|
|
Victoire Weasly
Elev |
Skrivet av GinnyForever: Skrivet av Victoire Weasly: Skrivet av GinnyForever: Tackar för tipset om glee, är helt fast, även om jag drömmer mardrömmar om det. Vadå för mardrömmar? Du vill inte vets tro mig. *Ryser* Haha, okej x) ~MY TUMBLR~ 4 sep, 2012 14:34 |
|
Ginny00
Elev |
Åh jag älskar att alla gillar Glee på grund av mig nu. xD
4 sep, 2012 15:08 |
|
Victoire Weasly
Elev |
Skrivet av Ginny00: Åh jag älskar att alla gillar Glee på grund av mig nu. xD Och jag älskar att alla gillar Glee på grund av att du börjat gilla Glee ~MY TUMBLR~ 4 sep, 2012 15:11 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen