Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

The crash of life [SV]

Forum > Fanfiction > The crash of life [SV]

1 2 3 ... 38 39 40 ... 92 93 94
Användare Inlägg
Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av Ginny.:.Weasley:
Fast efter första avsnittet, måste bara lära mig alla karaktärernas namn Hederligt tack till Ginny00 som fick mig att upptäcka det underbara Glee.

Tacka Victoire Weasly som fick mig att göra det.

Quinn är blonda cheerleadern ^^
Man lär sig snabbt =) Men åh så bra att ni börjar titta på Glee!

3 sep, 2012 22:06

Victoire Weasly
Elev

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Ginny.:.Weasley:
Fast efter första avsnittet, måste bara lära mig alla karaktärernas namn Hederligt tack till Ginny00 som fick mig att upptäcka det underbara Glee.

Tacka Victoire Weasly som fick mig att göra det.

Quinn är blonda cheerleadern ^^
Man lär sig snabbt =) Men åh så bra att ni börjar titta på Glee!

Tacka... Vad blir det? Min fd. Klasskompis för att ha tipsat mig, scarhead för att ha en underbar video på sin profil och min lillasyster för att ha upptäckt swefilmer vid rätt tidpunkt

~MY TUMBLR~

3 sep, 2012 22:14

Borttagen

Avatar


Skrivet av Ginny00:
YES NU TITTAR ALLA MINA NOVELLÄSARE PÅ GLEE
I'm awesome and i know it.
Jag gör inte det. Än

Ska börja på, typ, torsdag

3 sep, 2012 22:49

Borttagen

Avatar


Ska börja på torsdag

4 sep, 2012 07:20

GinnyForever
Elev

Avatar


Tackar för tipset om glee, är helt fast, även om jag drömmer mardrömmar om det.

4 sep, 2012 14:17

Victoire Weasly
Elev

Avatar


Skrivet av GinnyForever:
Tackar för tipset om glee, är helt fast, även om jag drömmer mardrömmar om det.

Vadå för mardrömmar?

~MY TUMBLR~

4 sep, 2012 14:31

GinnyForever
Elev

Avatar


Skrivet av Victoire Weasly:
Skrivet av GinnyForever:
Tackar för tipset om glee, är helt fast, även om jag drömmer mardrömmar om det.

Vadå för mardrömmar?

Du vill inte veta, tro mig. *Ryser*

4 sep, 2012 14:33

Detta inlägg ändrades senast 2012-09- 9 kl. 18:12
Antal ändringar: 1

Victoire Weasly
Elev

Avatar


Skrivet av GinnyForever:
Skrivet av Victoire Weasly:
Skrivet av GinnyForever:
Tackar för tipset om glee, är helt fast, även om jag drömmer mardrömmar om det.

Vadå för mardrömmar?

Du vill inte vets tro mig. *Ryser*

Haha, okej x)

~MY TUMBLR~

4 sep, 2012 14:34

Ginny00
Elev

Avatar


Åh jag älskar att alla gillar Glee på grund av mig nu. xD

4 sep, 2012 15:08

Victoire Weasly
Elev

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Åh jag älskar att alla gillar Glee på grund av mig nu. xD

Och jag älskar att alla gillar Glee på grund av att du börjat gilla Glee

~MY TUMBLR~

4 sep, 2012 15:11

1 2 3 ... 38 39 40 ... 92 93 94

Forum > Fanfiction > The crash of life [SV]

Du får inte svara på den här tråden.