Starka viljor och olika känslor
Forum > Fanfiction > Starka viljor och olika känslor
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Jen93
Elev |
29 jul, 2012 01:26 |
|
AlexZz
Elev |
29 jul, 2012 02:04 |
|
Lexie
Elev |
Love! ♥
† alway stand tall and stay strong. Min ff The Battle of Love: http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=21849 29 jul, 2012 08:36 |
|
Majis
Elev |
Hehe, alla skriver samma sak: "Jättebra! Men Sirius så gör man inte" osv
Men Sirius då... Gjorde du det med en FJORTIS!? (Jag är själv fjorton och brukar driva med att det kallas fjortis Mohaha! Jag skrev i annan ordning!!!! Känn er ägna!!!! xD Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 29 jul, 2012 10:03
Detta inlägg ändrades senast 2012-07-29 kl. 14:12
|
|
Borttagen
|
Alltså Sirius! Jag blev sur på honom nu xD
Men helt underbart kapitel! 29 jul, 2012 12:02
Detta inlägg ändrades senast 2012-07-29 kl. 15:30
|
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Att gå i sömnen är ju alltid en ursäkt...
And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 29 jul, 2012 15:15 |
|
Filifjonkan
Elev |
Jättebra!!!
evak forever. 29 jul, 2012 18:38 |
|
96hpevanescence
Elev |
Hermia
Hahah Thank you! Jen93 Hahah Tack så mycket AlexZz Heheh Men thank you! Lexie Thanks Majis Hahah, jag förstår precis vad du pratar om X) Och tackar så mycket Erica Potter Hahah, tack så mycket! Ginny.:.Weasley Hahah, ja det är det ju [user] Filifjonkan[/user] Thank you!
29 jul, 2012 20:22 |
|
Majis
Elev |
Skrivet av 96hpevanescence: Majis Hahah, jag förstår precis vad du pratar om X) Och tackar så mycket Hehe, ja du, vad länge vi ugglade om ålders skillnader igår xD Haha! Vi måste skicka mer ugglor! Och varse Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 29 jul, 2012 20:35 |
|
cikki
Elev |
Jättebra!
29 jul, 2012 23:05 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen