Mugglisträff med Potterparty 3.0
Forum > Off Topic > Mugglisträff med Potterparty 3.0
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av Borttagen: Är jag den enda som inte ska klä ut sig? :c Nej, du är inte ensam, ska inte heller klä ut mig ![]()
7 mar, 2012 20:15 |
|
kinshaw
Elev |
Jag är asnervöööööööööös...... tiden har gått så himla fort!! o.o Vet inte vad jag är mest nervös inför... själva träffen eller resan. Jag är inte van att åka tåg, men jag vet att det kommer gå bra ändå ^^ känns bara drygt att åka tåg i 11 timmar ._.
Som de flesta vet så gör jag HP-inspirerade smycken, och jag tänkte ta med mig en del till Stockholm utifall det råkar vara någon som vill köpa något eller bara vill se irl. Jag har sänkt priserna på alla mina smycken i och med att detta är ett särskilt tillfälle ^^ Priser och bilder kan ni se inom spoiler. ![]() Spoiler: Tryck här för att visa! ![]()
7 mar, 2012 20:27 |
|
Li
Biträdande rektor |
kinshaw ;;
GUD SÅ FIIINT. Jag vill ha Slytheringrejerna och Kvicken-halsband... Bööh kan du typ reservera några för mig så får jag se vad jag har råd med????? without something there is no nothing 7 mar, 2012 20:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av kinshaw: Kan man beställa trots att man inte går på träffen och då betala vanligt pris istället? Jag är asnervöööööööööös...... tiden har gått så himla fort!! o.o Vet inte vad jag är mest nervös inför... själva träffen eller resan. Jag är inte van att åka tåg, men jag vet att det kommer gå bra ändå ^^ känns bara drygt att åka tåg i 11 timmar ._. Som de flesta vet så gör jag HP-inspirerade smycken, och jag tänkte ta med mig en del till Stockholm utifall det råkar vara någon som vill köpa något eller bara vill se irl. Jag har sänkt priserna på alla mina smycken i och med att detta är ett särskilt tillfälle ^^ Priser och bilder kan ni se inom spoiler. ![]() Spoiler: Tryck här för att visa! 7 mar, 2012 20:35 |
|
kinshaw
Elev |
TonksPihl
ja det går hur bra som helst ^^ Skrivet av Li: kinshaw ;; GUD SÅ FIIINT. Jag vill ha Slytheringrejerna och Kvicken-halsband... Bööh kan du typ reservera några för mig så får jag se vad jag har råd med????? THANKS! Absoluuuut ( ![]()
7 mar, 2012 20:35 |
|
Li
Biträdande rektor |
Skrivet av kinshaw: TonksPihl ja det går hur bra som helst ^^ Skrivet av Li: kinshaw ;; GUD SÅ FIIINT. Jag vill ha Slytheringrejerna och Kvicken-halsband... Bööh kan du typ reservera några för mig så får jag se vad jag har råd med????? THANKS! Absoluuuut ( Min handled är typ 20 cm men vill ha det lite löst så kanske typ 23? ^^ Ååh fint fint, vill ge till kompisar i present haha. without something there is no nothing 7 mar, 2012 20:37 |
|
Borttagen
|
kinshaw: Åh.. skickar en uggla på en gång, är så himla sugen på en ear cuff men jag vet inte än
7 mar, 2012 20:38 |
|
kinshaw
Elev |
Miyuki haha du har ju tid på dig att bestämma dig så ^^
Skrivet av Li: Skrivet av kinshaw: TonksPihl ja det går hur bra som helst ^^ Skrivet av Li: kinshaw ;; GUD SÅ FIIINT. Jag vill ha Slytheringrejerna och Kvicken-halsband... Bööh kan du typ reservera några för mig så får jag se vad jag har råd med????? THANKS! Absoluuuut ( Min handled är typ 20 cm men vill ha det lite löst så kanske typ 23? ^^ Ååh fint fint, vill ge till kompisar i present haha. Okej det fixar jag ^^ ska jag göra alla större eller bara något av de? ![]()
7 mar, 2012 20:42 |
|
Li
Biträdande rektor |
Det med berlockerna och det billigare med pärlor vore najs
without something there is no nothing 7 mar, 2012 20:43 |
|
Borttagen
|
Kvicken-örhängerna ♥
Men, men, en mamma jag har som kan stoppa det mesta. 7 mar, 2012 21:07 |
Du får inte svara på den här tråden.


















Mugglarportalen