Den du minst anade [SV]
Forum > Fanfiction > Den du minst anade [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Draken Norbert
Elev |
3 jun, 2012 19:23 |
|
Lills
Elev |
ERICA, DU GJORDE JUST MIN KVÄLL - OM MÖJLIGEN - ÄNNU BÄTTRE! DU ÄR BÄST PÅ ATT SKRIVA. PUNK. INGA KOMMENTARER! ♥
OCH ATT DET SKA BLI LÄNGRE ÄN DU HADE PLANERAT ÄR JU ENDAST ETT PLUS PÅ ALLT IHOP! ♥ Btw, vet du vad jag tror? Spoiler: Tryck här för att visa! ![]()
3 jun, 2012 19:25 |
|
Borttagen
|
Lills: Jag älskar dig. Det är av sådana kommentarer som är så fina att jag börjar gråta. Det är såndana som gör att jag vill skriva mer på en gång. Ska se till att få ihop något inom den här veckan som kommer bara för att du gjorde min dag ♥
3 jun, 2012 19:35 |
|
Lills
Elev |
Skrivet av Borttagen: Lills: Jag älskar dig. Det är av sådana kommentarer som är så fina att jag börjar gråta. Det är såndana som gör att jag vill skriva mer på en gång. Ska se till att få ihop något inom den här veckan som kommer bara för att du gjorde min dag ♥ Weeell... I Love U More. ![]()
3 jun, 2012 20:02 |
|
Borttagen
|
ALLTSÅ BÄSTASTE ERICA, DU ÄR BÄST. Det där blev skumt..
MEN DU FÅR MIG ATT STÖRTGRINA HÄR DIN ÖVERFANTASTISKA KVINNA. 3 jun, 2012 20:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: ALLTSÅ BÄSTASTE ERICA, DU ÄR BÄST. Det där blev skumt.. MEN DU FÅR MIG ATT STÖRTGRINA HÄR DIN ÖVERFANTASTISKA KVINNA. NEJ GRÅT INTE D: Tack underbara du ♥ 3 jun, 2012 20:17 |
|
amanda1104
Elev |
SUPERBRA Håller med Lills detta kan bara inte hända
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 3 jun, 2012 22:07 |
|
Borttagen
|
jätte fint skrivet ^
AWESOOOOOMMMMEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!! 4 jun, 2012 10:41 |
|
Dramione99
Elev |
Amazing!♥
4 jun, 2012 15:01 |
|
96hpevanescence
Elev |
4 jun, 2012 15:34 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen