~~Hedviggs liv~~
Forum > Fanfiction > ~~Hedviggs liv~~
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
VattenBlå
Elev |
15 maj, 2012 15:08 |
|
Erica
Elev |
Skrivet av Borttagen: Suuuuuuuuuper bra!!!!!!!!!!!! Skrivet av VattenBlå: BRA BRA BRA BRA BRA BRA tack, förlåt att jag inte skrivit, man jag har inte haft tid. Kapitel 70 CAROLLE Lektionen skulle alldeles straxt börja och jag tänkte gå in, men jag var orolig för att Cho skulle misstänka någonting. Så tveksamt gick jag in i klassrummet. Umbridge började prata, hennes stränga röst som äcklade mig innerligt fick mig att långsamt bli tröttare och tröttare. Ögonlocken kändes tunga som bly, men jag var tvungen att hålla mig vaken. Jag fick inte låta Cho förstöra någonting. Smärtsamt hade jag lyckats att hålla mig vaken hela lektionen. -Hur är det Carolle? frågade en röst bakom mig. Och av alla personer som kunde stått bakom min rygg var det Marcus. -B-bra, bara bra, svarade jag och vände mig inte om för att titta på honom. Jag kunde inte vara med honom längre, inte efter....men Cho gav mig ingen mer tid för tänkande utan hon sa åt mig att nästa lektion, i örtlära började snart. -Gå ni utan mig! Ropade jag efter dem och sprang till stället där vi brukade mötas. Som jag hade vant mig vid sprang jag till det avlägsna porträttet på sjunde våningen som föreställde en hund. Hunden skällde åt mig som den brukade och jag strök den över pälsen som jag brukade göra. Hunden hoppade undan och den hemliga passagen till rummet. Jag klev in i den och började vada mig fram i det orubbliga mörkret. Det vanliga ljuset synes, men när jag var framme var han inte där, allting var vitt! Väggarna, golvet och passagen var borta! Jag hade blivit lurad....
17 maj, 2012 18:04 |
|
amanda1104
Elev |
Jättebra
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 17 maj, 2012 18:06 |
|
Erica
Elev |
17 maj, 2012 18:08 |
|
Borttagen
|
braaa!!!
17 maj, 2012 18:34 |
|
Erica
Elev |
17 maj, 2012 18:39 |
|
95mas
Elev |
17 maj, 2012 19:47 |
|
Borttagen
|
Suuuuuuuuuuuuuper bra!!!!!
17 maj, 2012 19:57 |
|
VattenBlå
Elev |
18 maj, 2012 09:52 |
|
Erica
Elev |
Skrivet av 95mas: Jättebra kapitel Skrivet av Borttagen: Suuuuuuuuuuuuuper bra!!!!! Tack, jag ska på bio snart så jag kommer tyvärr inte hinna skriva mer nu, men förhoppningsvis på kvällen. P.s Ska se The Hunger Games D.s Ni läsare är så snälla! PP.s vill någon ha mer??
18 maj, 2012 15:05 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen