Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
20 dec, 2011 19:34 |
|
Katla
Elev |
That^ ANNARS TAR JAG HELVETESPENNAN OCH MÅLAR I DITT FEJS!! ♏︎ 20 dec, 2011 19:37 |
|
Borttagen
|
MayoGryffindor - Hon är så vacker och trevligaste tjejen jag nånsin mött. ILY :*
20 dec, 2011 19:37 |
|
expelliarmus
Elev |
linnvendela förtjänar allt gott här i världen. Tack för att du berättade för mig, tack för att du sms;ade med mig halva natten, tack för att du är du! Fantastiska människa, puss ♥
20 dec, 2011 19:58 |
|
Dini99
Elev |
"What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 20 dec, 2011 20:36 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av expelliarmus: linnvendela förtjänar allt gott här i världen. Tack för att du berättade för mig, tack för att du sms;ade med mig halva natten, tack för att du är du! Fantastiska människa, puss ♥ Tack till expelliarmus som svarade på mina sms halva natten och som är stark. Och som fick mig att säga mer än jag har sagt till någon annan. Puss ♥ Jaha. 20 dec, 2011 20:45 |
|
Borttagen
|
Dektektiv
randig annorlunda circus olivolja sten Ttandkött vattenkrig igloo lat lasange indisk nattuggla guacamole slime yngel safari trattkantarell elektromagnetisk strålning rödlök Jag vill döda dig för att du har så många bokstäver, men jag diggar dig, så nej♥ Parkeringsbiljett upptäcktsresande frostfri falukorv sandklotkaktus ufo revbensspjäll rysk alkoholfri raggare elefant GOD JUL OCH KRAM PÅ DIG! 20 dec, 2011 21:05 |
|
linnvendela
Elev |
^Jag vill ha en som jag kan sätta på min profil!!
Jaha. 20 dec, 2011 21:08 |
|
Borttagen
|
linnvendela
Och du vill att jag ska göra den? o.o Jösses amalia! xD Jag ska bara vila upp mig ett tag, tänka igenom ord o.o Har slut just nu haha, Tack detsamma awesome person! 20 dec, 2011 21:14 |
|
Katla
Elev |
avifors, jag har satt min på min profil, den var ju totally awesome! Jag känner mig verkligen som en Parkeringsbiljett. :'D
Psst. AVIFÅRSS ♏︎ 20 dec, 2011 21:16 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen