Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Komplimang-tråden!

Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!

1 2 3 ... 388 389 390 ... 1863 1864 1865
Användare Inlägg
Dracos Tvillingsyster
Elev

Avatar


avifors Du är awesome så gör en namndikt åt mig. ANNARS.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Fb6985ca415f52e0bb90d95bc0b8bdb4f%2Ftumblr_mnwskqWtcW1rugdk1o1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2F2a1094019f067062eba0121b73077e53%2Ftumblr_inline_mnooy604vS1qz4rgp.gif

20 dec, 2011 19:34

Katla
Elev

Avatar


Skrivet av Dracos Tvillingsyster:
avifors Du är awesome så gör en namndikt åt mig. ANNARS.

That^
ANNARS TAR JAG HELVETESPENNAN OCH MÅLAR I DITT FEJS!!

♏︎

20 dec, 2011 19:37

Borttagen

Avatar


MayoGryffindor - Hon är så vacker och trevligaste tjejen jag nånsin mött. ILY :*

20 dec, 2011 19:37

expelliarmus
Elev

Avatar

+1


linnvendela förtjänar allt gott här i världen. Tack för att du berättade för mig, tack för att du sms;ade med mig halva natten, tack för att du är du! Fantastiska människa, puss ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_lyvd2jjLx11qgje7ho1_400.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_lsvd9cOJ7V1r4p3tmo1_500.png

20 dec, 2011 19:58

Dini99
Elev

Avatar


Komplimang till avifors för den skönaste forumsognaturen

"What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?"

20 dec, 2011 20:36

linnvendela
Elev

Avatar


Skrivet av expelliarmus:
linnvendela förtjänar allt gott här i världen. Tack för att du berättade för mig, tack för att du sms;ade med mig halva natten, tack för att du är du! Fantastiska människa, puss ♥

Tack till expelliarmus som svarade på mina sms halva natten och som är stark. Och som fick mig att säga mer än jag har sagt till någon annan. Puss ♥

Jaha.

20 dec, 2011 20:45

Borttagen

Avatar


Dektektiv
randig
annorlunda
circus
olivolja
sten
Ttandkött
vattenkrig
igloo
lat
lasange
indisk
nattuggla
guacamole
slime
yngel
safari
trattkantarell
elektromagnetisk strålning
rödlök
Jag vill döda dig för att du har så många bokstäver, men jag diggar dig, så nej♥

Parkeringsbiljett
upptäcktsresande
frostfri
falukorv
sandklotkaktus
ufo
revbensspjäll
rysk
alkoholfri
raggare
elefant
GOD JUL OCH KRAM PÅ DIG!

20 dec, 2011 21:05

linnvendela
Elev

Avatar


^Jag vill ha en som jag kan sätta på min profil!!

Jaha.

20 dec, 2011 21:08

Borttagen

Avatar


linnvendela
Och du vill att jag ska göra den? o.o Jösses amalia! xD
Jag ska bara vila upp mig ett tag, tänka igenom ord o.o Har slut just nu haha,

Skrivet av Dini99:
Komplimang till avifors för den skönaste forumsognaturen

Tack detsamma awesome person!

20 dec, 2011 21:14

Katla
Elev

Avatar


avifors, jag har satt min på min profil, den var ju totally awesome! Jag känner mig verkligen som en Parkeringsbiljett. :'D

Psst. AVIFÅRSS

♏︎

20 dec, 2011 21:16

1 2 3 ... 388 389 390 ... 1863 1864 1865

Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!

Du får inte svara på den här tråden.