Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Hahahahaha har bara spelat brännboll, men volleyboll verkar mycket roligare xP
5 feb, 2013 08:53 |
|
MizzNina
Elev |
Urk på bollsporter...
Ingetdera. "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 5 feb, 2013 08:54 |
|
Sirius_Musta
Elev |
Åh, båda är kul men tror jag gillar brännboll mer. Det är lättare att spela det, volleyboll känns så seriöst och så. Brännboll känns mer ok att vara lite "dålig i" om det är någon som förstår.
5 feb, 2013 10:46 |
|
Irah
Elev |
5 feb, 2013 11:05 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
5 feb, 2013 11:21 |
|
Danzi
Elev |
Jag skulle nog välja volleyball om det var på en strand en skön sommardag, annars tar jag nog brännboll
![]() ![]()
http://danzis.blogg.se
5 feb, 2013 13:30 |
|
Rymdkonungen
Elev |
Brännboll
tycker Rymdkonungen... 5 feb, 2013 13:33
Detta inlägg ändrades senast 2013-02- 6 kl. 19:30
|
|
Borttagen
|
Volleyboll!! Sand, sol, snygga människor i badkläder = jummjumm. HAha. xD
5 feb, 2013 14:00 |
|
Borttagen
|
Volleyboll är inte direkt en favo och jag är heller inte direkt förstjust i brännboll men jag kör på brännboll
5 feb, 2013 14:34 |
|
BlondaHermione
Elev |
5 feb, 2013 14:37 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen