Det senaste mugglis-skvallret!
Forum > Off Topic > Det senaste mugglis-skvallret!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Deathless: 78 dagar på månen eller nåt såntSkrivet av Borttagen: Skrivet av Deathless: och den där läskiga boken om månen ._. jag ör rädd forfarande Skrivet av Borttagen: Skrivet av Deathless: jag minns att ni pratade om demon flickor ._. Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lupinfan: jag kan intyga att jag var lite halvt galet tröt men jag kände mej piggg Skrivet av Borttagen: och det gjorde fläta med han vaknade på toan Jag kan faktiskt intyga att det på något sätt är sant... O_o Haha. Jag kommer typ ihåg att jag först somnade på bänken och sen vaknade igen, sen somnade ni har jag för mig och då gick jag iväg och typ 1 timme senare bara stod jag utanför matsalen. xD Ja. Haha juste vad hette den nu igen? 3 jul, 2012 12:58 |
|
Deathless
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Deathless: 78 dagar på månen eller nåt sånt Skrivet av Borttagen: Skrivet av Deathless: och den där läskiga boken om månen ._. jag ör rädd forfarande Skrivet av Borttagen: Skrivet av Deathless: jag minns att ni pratade om demon flickor ._. Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lupinfan: jag kan intyga att jag var lite halvt galet tröt men jag kände mej piggg Skrivet av Borttagen: och det gjorde fläta med han vaknade på toan Jag kan faktiskt intyga att det på något sätt är sant... O_o Haha. Jag kommer typ ihåg att jag först somnade på bänken och sen vaknade igen, sen somnade ni har jag för mig och då gick jag iväg och typ 1 timme senare bara stod jag utanför matsalen. xD Ja. Haha juste vad hette den nu igen? Okej. ^^) Jag var typ as trött då så jag kommer inte ihåg så mycket mer än att dom blev dödade av sina kloner eller nått sånt, men det låter nice!
3 jul, 2012 12:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Deathless: det var typ djävulen som tagit nåns form Skrivet av Borttagen: Skrivet av Deathless: 78 dagar på månen eller nåt sånt Skrivet av Borttagen: Skrivet av Deathless: och den där läskiga boken om månen ._. jag ör rädd forfarande Skrivet av Borttagen: Skrivet av Deathless: jag minns att ni pratade om demon flickor ._. Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lupinfan: jag kan intyga att jag var lite halvt galet tröt men jag kände mej piggg Skrivet av Borttagen: och det gjorde fläta med han vaknade på toan Jag kan faktiskt intyga att det på något sätt är sant... O_o Haha. Jag kommer typ ihåg att jag först somnade på bänken och sen vaknade igen, sen somnade ni har jag för mig och då gick jag iväg och typ 1 timme senare bara stod jag utanför matsalen. xD Ja. Haha juste vad hette den nu igen? Okej. ^^) Jag var typ as trött då så jag kommer inte ihåg så mycket mer än att dom blev dödade av sina kloner eller nått sånt, men det låter nice! 3 jul, 2012 13:00 |
|
Deathless
Elev |
linnlovegood
Gjorde såhär eftersom inläggen blir så långa annars och vissa människor blir så sura. xD Men iaf, allt som handlar om djävulen är COOLT!
3 jul, 2012 13:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Deathless: jag tar allt samtidigt XD linnlovegood Gjorde såhär eftersom inläggen blir så långa annars och vissa människor blir så sura. xD Men iaf, allt som handlar om djävulen är COOLT! jag målade oss se vad vackert vi är med i akatsuki nu3 jul, 2012 13:09 |
|
Deathless
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Deathless: jag tar allt samtidigt XD linnlovegood Gjorde såhär eftersom inläggen blir så långa annars och vissa människor blir så sura. xD Men iaf, allt som handlar om djävulen är COOLT! jag målade oss se vad vackert vi är med i akatsuki nu Haha okej, vad fina! xD
3 jul, 2012 13:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Deathless: tack det är jag som har den skuma frisyren jag brukar ha den men hadde inte det på felixSkrivet av Borttagen: Skrivet av Deathless: jag tar allt samtidigt XD linnlovegood Gjorde såhär eftersom inläggen blir så långa annars och vissa människor blir så sura. xD Men iaf, allt som handlar om djävulen är COOLT! jag målade oss se vad vackert vi är med i akatsuki nu Haha okej, vad fina! xD 3 jul, 2012 13:18 |
|
Deathless
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Deathless: tack det är jag som har den skuma frisyren jag brukar ha den men hadde inte det på felix Skrivet av Borttagen: Skrivet av Deathless: jag tar allt samtidigt XD linnlovegood Gjorde såhär eftersom inläggen blir så långa annars och vissa människor blir så sura. xD Men iaf, allt som handlar om djävulen är COOLT! jag målade oss se vad vackert vi är med i akatsuki nu Haha okej, vad fina! xD Ja jag har sett det på bild. ;P Jag antar att jag är den i mitten? xD Jag försvinner en stund nu förresten för jag måste laga till något till lunch. xP
3 jul, 2012 13:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Deathless: jepp det är du i mnitten m du inte klippt av allt hår utom en flätas och färgat detSkrivet av Borttagen: Skrivet av Deathless: tack det är jag som har den skuma frisyren jag brukar ha den men hadde inte det på felix Skrivet av Borttagen: Skrivet av Deathless: jag tar allt samtidigt XD linnlovegood Gjorde såhär eftersom inläggen blir så långa annars och vissa människor blir så sura. xD Men iaf, allt som handlar om djävulen är COOLT! jag målade oss se vad vackert vi är med i akatsuki nu Haha okej, vad fina! xD Ja jag har sett det på bild. ;P Jag antar att jag är den i mitten? xD Jag försvinner en stund nu förresten för jag måste laga till något till lunch. xP 3 jul, 2012 13:24 |
|
Deathless
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Deathless: jepp det är du i mnitten m du inte klippt av allt hår utom en flätas och färgat det Skrivet av Borttagen: Skrivet av Deathless: tack det är jag som har den skuma frisyren jag brukar ha den men hadde inte det på felix Skrivet av Borttagen: Skrivet av Deathless: jag tar allt samtidigt XD linnlovegood Gjorde såhär eftersom inläggen blir så långa annars och vissa människor blir så sura. xD Men iaf, allt som handlar om djävulen är COOLT! jag målade oss se vad vackert vi är med i akatsuki nu Haha okej, vad fina! xD Ja jag har sett det på bild. ;P Jag antar att jag är den i mitten? xD Jag försvinner en stund nu förresten för jag måste laga till något till lunch. xP Haha nejdå. xD
3 jul, 2012 15:01 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen