Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
Forum > Quidditchplanen > Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Det finns PEZ (godis) som smakar kaffe.
speech! 12 maj, 2012 17:19 |
|
whirlwinds
Elev |
...när @Brutala_Bruno säger ca 934758 gånger att "asså det är först imorgon jag kommer fatta att det här är sant!!!!!!"
Av någon anledning har jag kopierat något jag skulle skriva på twitter, tja.
12 maj, 2012 18:54 |
|
Borttagen
|
12 maj, 2012 18:55 |
|
AlexZz
Elev |
12 maj, 2012 18:56 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
[7:51:22 PM] Niki: Hälsa henne att jag (hon vet vem jag e från konstisen) tycker att hon ska fråga Erik ihop om han e dää o annors oxxo ]
speech! 12 maj, 2012 19:03 |
|
Sovsvampen
Elev |
12 maj, 2012 19:36 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
En flodhäst kan springa lika fort som en människa.
speech! 12 maj, 2012 19:37 |
|
Cindy
Elev |
12 maj, 2012 19:41 |
|
scarhead
Lärare |
12 maj, 2012 19:43 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Jedwards låt till esc är sååååå tråkig -.-
speech! 12 maj, 2012 19:46 |
Forum > Quidditchplanen > Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen