Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av linnvendela: Till Kintsugi, Grå Damen och avifors som skickade awesome bilder till mig som jag kunde redigera. Fantastiska är vad ni är! ♥ tihi, du är fantastisk. och duktig på att redigera med! ♥ Mwihi, tack! ♥ Jaha. 19 dec, 2011 22:07 |
|
Borttagen
|
Komplimanger till avifors för att hennes inlägg ofta får mig att le eller skratta.
19 dec, 2011 22:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Du är liksom som en stor hög med pannkakor, plus glass, grädde, sylt, socker, frukt, lönnsirap, nutella EVERYTHING! OMG STOP IT! O.O Now I am friggin hungry! Men tack, det där betydde mycket ♥ linnvendela Varför i hela friden tackar du mig för?! Det var du som gjorde ett awesome jobb och redigerade så grymt! Lizzie Lovegood I MERLINS KALSONGER JAG DIGGAR DIG! 19 dec, 2011 22:11 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av Borttagen: linnvendela Varför i hela friden tackar du mig för?! Det var du som gjorde ett awesome jobb och redigerade så grymt! Tack! ♥ Men det är du som ska tackas - på alla språk! Merci, Tack, Eskerrik asko, Tak, Aitäh, Kiitos, Grazie, Aliquam, Asante, Gracias... ♥ Jaha. 19 dec, 2011 22:17 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av linnvendela: Till Kintsugi, Grå Damen och avifors som skickade awesome bilder till mig som jag kunde redigera. Fantastiska är vad ni är! ♥ oj, hoppsan. Tack! ^^ Det var så lite så. Hoppas det går bra för dig! ♥ ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 19 dec, 2011 22:21 |
|
Borttagen
|
Jättehungrig
odlad Lömsk irländsk zebrarandig zumbafitness (Damn it woman! why 2 Z?!) Muskulös andfådd yr ost GosigGentleman rik yoghurtglass fullkornsris frukost ikea naturkatastrof datornörd ogräs rrabarbermarmelad (Oh godric, why?!) 19 dec, 2011 22:40 |
|
Anapneo
Elev |
expelliarmus Stay strong ♥ Tänk nu bara på dig själv för det är du värd. Håll andan uppe och gör det som är bäst för dig. Glöm aldrig att du är värd allt.
19 dec, 2011 23:48 |
|
expelliarmus
Elev |
Skrivet av Anapneo: expelliarmus Stay strong ♥ Tänk nu bara på dig själv för det är du värd. Håll andan uppe och gör det som är bäst för dig. Glöm aldrig att du är värd allt. Oh god, you're wonderful Annie! ♥ TACK TACK TACK!
19 dec, 2011 23:51 |
|
MayoGryffindor
Elev |
avifors: Haha, du är röööliiug ;'
"She's buying the stairway to heaven" 20 dec, 2011 15:14 |
|
tyri
Elev |
20 dec, 2011 19:28 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen