Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Har inte hört någon, eller lite håkan, och tycktei nte att han var bra. Så får väll säga Oskar, eftersom att jag starkt ogillla håkan.
4 feb, 2013 16:45 |
|
Borttagen
|
Håkan Hellström!
4 feb, 2013 17:03 |
|
Borttagen
|
Håkan!
4 feb, 2013 17:07 |
|
LittleButterfly
Elev |
4 feb, 2013 17:40 |
|
Disenchanted
Elev |
4 feb, 2013 20:05 |
|
Little J
Elev |
4 feb, 2013 20:48 |
|
Borttagen
|
Håkan Hellström
4 feb, 2013 21:09 |
|
MissBellatrix
Elev |
Usch fy! Alice Cooper...?
Hey there. You come here often? 4 feb, 2013 21:54 |
|
Irah
Elev |
4 feb, 2013 21:58 |
|
Ladusvalan
Elev |
Jag är intejätteförtjust i någon av dem, men väljer Oskar Linnros, eftersom jag tycker bättre om hans låtar, och eftersom an inte "förfular" sin röst, som Håkan gör. Men även Håkan har en del okej låtar.
Resultata i frågan "Oskar Linnros eller Håkan Hellström?": 12-5 till Håkan Hellström! Obs! Ny fråga i första inlägget! 5 feb, 2013 08:51 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen