Det senaste mugglis-skvallret!
Forum > Off Topic > Det senaste mugglis-skvallret!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Deathless
Elev |
Skrivet av Borttagen: Deathless Lupinfan och jag dyngande på felix det var super roligt men dom skrämde mej ._. Det var as kul. xD Fast a bit scary eftersom jag gick i sömnen. 0.o
2 jul, 2012 22:51 |
|
Borttagen
|
2 jul, 2012 22:54 |
|
Lupinfan
Elev |
Skrivet av Borttagen: och det gjorde fläta med han vaknade på toan Jag kan faktiskt intyga att det på något sätt är sant... O_o
3 jul, 2012 11:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Lupinfan: jag kan intyga att jag var lite halvt galet tröt men jag kände mej piggg Skrivet av Borttagen: och det gjorde fläta med han vaknade på toan Jag kan faktiskt intyga att det på något sätt är sant... O_o 3 jul, 2012 12:02 |
|
Deathless
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lupinfan: jag kan intyga att jag var lite halvt galet tröt men jag kände mej piggg Skrivet av Borttagen: och det gjorde fläta med han vaknade på toan Jag kan faktiskt intyga att det på något sätt är sant... O_o Haha. Jag kommer typ ihåg att jag först somnade på bänken och sen vaknade igen, sen somnade ni har jag för mig och då gick jag iväg och typ 1 timme senare bara stod jag utanför matsalen. xD
3 jul, 2012 12:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Deathless: jag minns att ni pratade om demon flickor ._.Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lupinfan: jag kan intyga att jag var lite halvt galet tröt men jag kände mej piggg Skrivet av Borttagen: och det gjorde fläta med han vaknade på toan Jag kan faktiskt intyga att det på något sätt är sant... O_o Haha. Jag kommer typ ihåg att jag först somnade på bänken och sen vaknade igen, sen somnade ni har jag för mig och då gick jag iväg och typ 1 timme senare bara stod jag utanför matsalen. xD 3 jul, 2012 12:30 |
|
Deathless
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Deathless: jag minns att ni pratade om demon flickor ._. Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lupinfan: jag kan intyga att jag var lite halvt galet tröt men jag kände mej piggg Skrivet av Borttagen: och det gjorde fläta med han vaknade på toan Jag kan faktiskt intyga att det på något sätt är sant... O_o Haha. Jag kommer typ ihåg att jag först somnade på bänken och sen vaknade igen, sen somnade ni har jag för mig och då gick jag iväg och typ 1 timme senare bara stod jag utanför matsalen. xD Ja.
3 jul, 2012 12:51 |
|
Borttagen
|
Det sägs att dill99 har en brorsa som vill ha datorn nu så att hon måste logga ut!!!!!
3 jul, 2012 12:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Deathless: och den där läskiga boken om månen ._. jag ör rädd forfarandeSkrivet av Borttagen: Skrivet av Deathless: jag minns att ni pratade om demon flickor ._. Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lupinfan: jag kan intyga att jag var lite halvt galet tröt men jag kände mej piggg Skrivet av Borttagen: och det gjorde fläta med han vaknade på toan Jag kan faktiskt intyga att det på något sätt är sant... O_o Haha. Jag kommer typ ihåg att jag först somnade på bänken och sen vaknade igen, sen somnade ni har jag för mig och då gick jag iväg och typ 1 timme senare bara stod jag utanför matsalen. xD Ja. 3 jul, 2012 12:53 |
|
Deathless
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Deathless: och den där läskiga boken om månen ._. jag ör rädd forfarande Skrivet av Borttagen: Skrivet av Deathless: jag minns att ni pratade om demon flickor ._. Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lupinfan: jag kan intyga att jag var lite halvt galet tröt men jag kände mej piggg Skrivet av Borttagen: och det gjorde fläta med han vaknade på toan Jag kan faktiskt intyga att det på något sätt är sant... O_o Haha. Jag kommer typ ihåg att jag först somnade på bänken och sen vaknade igen, sen somnade ni har jag för mig och då gick jag iväg och typ 1 timme senare bara stod jag utanför matsalen. xD Ja. Haha juste vad hette den nu igen?
3 jul, 2012 12:54 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen