@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Åmg... Mitt larm var igång -.-'
14 apr, 2012 06:39 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av scarhead: hej det är något fel på mig för jag vill blöda näsblod eller stuka någonting hejdå ÅHH MY GÅÅD!! Trodde jag var ensam om det samma här. speech! 14 apr, 2012 08:08 |
|
Cara Riddle
Elev |
God morgon världen. Jag borde inte alls vara vaken nu med tanke på att jag somna fyra xD haha men vad händer hos er då??
![]()
14 apr, 2012 08:26 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: God morgon världen. Jag borde inte alls vara vaken nu med tanke på att jag somna fyra xD haha men vad händer hos er då?? HEJ, CARA ;D här händer ingentíiiiing alls, själv? speech! 14 apr, 2012 08:35 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av AlvaRawenclaw: HEJ ALVA ^^ haha som här då xD jag står och stirrar på kylskåpet ihop om att det skall dyka upp mer mat xDSkrivet av Cara Riddle: God morgon världen. Jag borde inte alls vara vaken nu med tanke på att jag somna fyra xD haha men vad händer hos er då?? HEJ, CARA ;D här händer ingentíiiiing alls, själv? ![]()
14 apr, 2012 08:37 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av AlvaRawenclaw: HEJ ALVA ^^ haha som här då xD jag står och stirrar på kylskåpet ihop om att det skall dyka upp mer mat xD Skrivet av Cara Riddle: God morgon världen. Jag borde inte alls vara vaken nu med tanke på att jag somna fyra xD haha men vad händer hos er då?? HEJ, CARA ;D här händer ingentíiiiing alls, själv? OOOH MAGIC SIGHTTTTTTT speech! 14 apr, 2012 08:40 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av AlvaRawenclaw: Haha aa lr hu xD har jag tur kanske det funkar xD annars får jag leka pirat och plundra nån annans kylskåp Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av AlvaRawenclaw: HEJ ALVA ^^ haha som här då xD jag står och stirrar på kylskåpet ihop om att det skall dyka upp mer mat xD Skrivet av Cara Riddle: God morgon världen. Jag borde inte alls vara vaken nu med tanke på att jag somna fyra xD haha men vad händer hos er då?? HEJ, CARA ;D här händer ingentíiiiing alls, själv? OOOH MAGIC SIGHTTTTTTT ![]()
14 apr, 2012 08:41 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av AlvaRawenclaw: Haha aa lr hu xD har jag tur kanske det funkar xD annars får jag leka pirat och plundra nån annans kylskåp Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av AlvaRawenclaw: HEJ ALVA ^^ haha som här då xD jag står och stirrar på kylskåpet ihop om att det skall dyka upp mer mat xD Skrivet av Cara Riddle: God morgon världen. Jag borde inte alls vara vaken nu med tanke på att jag somna fyra xD haha men vad händer hos er då?? HEJ, CARA ;D här händer ingentíiiiing alls, själv? OOOH MAGIC SIGHTTTTTTT Jag ska testa om jag har magisk syn nu och stirra på mitt golv och se om Jennifer Lawrence dyker upp >:] speech! 14 apr, 2012 08:42 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av AlvaRawenclaw: Ja testa detta och om hon dyker upp låtsas du at du inte har något med det att göra Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av AlvaRawenclaw: Haha aa lr hu xD har jag tur kanske det funkar xD annars får jag leka pirat och plundra nån annans kylskåp Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av AlvaRawenclaw: HEJ ALVA ^^ haha som här då xD jag står och stirrar på kylskåpet ihop om att det skall dyka upp mer mat xD Skrivet av Cara Riddle: God morgon världen. Jag borde inte alls vara vaken nu med tanke på att jag somna fyra xD haha men vad händer hos er då?? HEJ, CARA ;D här händer ingentíiiiing alls, själv? OOOH MAGIC SIGHTTTTTTT Jag ska testa om jag har magisk syn nu och stirra på mitt golv och se om Jennifer Lawrence dyker upp >:] ![]()
14 apr, 2012 08:43 |
|
scarhead
Lärare |
JAG DRÖMDE EN JÄTTEKONSTIG, SJUKT LÄSKIG OCH JOBBIG DRÖM INATT.
Jag satt i klassrummet, och där satt min klasskompis och pratade. Det störde mig sjukt mycket, och jag sa till honom rätt ut hur mycket det störde mig och hur mycket han brukar hålla på. Han blev riktigt förbannad, gick upp till mig och började strypa mig. Han började trycka på min mage (för jag skulle kräkas, eller något) och sedan slå på den, och ingen reagerade, jag satt och grät och skrek och ingen reagerade. Sedan, jag kommer inte på vad som hände, men jag tror jag ramlade ner för stolen jag satt på och vi brottades, sedan kommer jag inte ihåg vad som hände. Jag är lite rädd nu för att jag drömde det... </3 14 apr, 2012 08:43 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen