@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Kintsugi: HAHHAAHAH Jag förstår inte hur jag HELT kunnat missa att det var fredag den trettonde igår... JAG SKREV DET TILL OCH MED PÅ MIN JAPANSKA FRÅGEUPPGIFT. WTF?! Du ... missade det?o____o HAHAHAHA JAAAA... jag vet inte hur det gick till?! XD ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 14 apr, 2012 00:49 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Kintsugi: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Kintsugi: HAHHAAHAH Jag förstår inte hur jag HELT kunnat missa att det var fredag den trettonde igår... JAG SKREV DET TILL OCH MED PÅ MIN JAPANSKA FRÅGEUPPGIFT. WTF?! Du ... missade det?o____o HAHAHAHA JAAAA... jag vet inte hur det gick till?! XD INTE JAG HELLER O.o speech! 14 apr, 2012 00:51 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
funderar på att äta min chokladklubba.
fördelar: det är gott. nackdelar: den tar slut och jag vill ha kvar den. jobbigt liv
14 apr, 2012 01:06 |
|
Katla
Elev |
Skrivet av Wingardium Leviosa: funderar på att äta min chokladklubba. fördelar: det är gott. nackdelar: den tar slut och jag vill ha kvar den. jobbigt liv Det finns förstås ett tredje val också, GE TILL MIG ♏︎ 14 apr, 2012 01:07 |
|
Cara Riddle
Elev |
nu alla kära mugglisar skall jag sova
![]()
14 apr, 2012 01:08 |
|
scarhead
Lärare |
14 apr, 2012 01:12 |
|
leumas vän
Elev |
14 apr, 2012 01:13 |
|
Borttagen
|
Skrivet av scarhead: hej det är något fel på mig för jag vill blöda näsblod eller stuka någonting hejdå ÅHH MY GÅÅD!! Trodde jag var ensam om det 14 apr, 2012 01:15 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Borttagen: ÅH GUDSkrivet av scarhead: hej det är något fel på mig för jag vill blöda näsblod eller stuka någonting hejdå ÅHH MY GÅÅD!! Trodde jag var ensam om det REALLY? jag trodde jag var helt ensam om det, här med jag hatar att ha ont men alltså.. ja. jag har inga ord. 14 apr, 2012 01:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: ÅH GUDSkrivet av scarhead: hej det är något fel på mig för jag vill blöda näsblod eller stuka någonting hejdå ÅHH MY GÅÅD!! Trodde jag var ensam om det REALLY? jag trodde jag var helt ensam om det, här med jag hatar att ha ont men alltså.. ja. jag har inga ord. Jag förstår precis *klappar dig lugnande på ryggen* 14 apr, 2012 01:18 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen