@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av scarhead: Faktumet att jag vill gifta mig med Foxface ändrar INTE faktumet att jag och IvveKingh är ett par. :> Kul för IvveKingh speech! 14 apr, 2012 00:42 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Borttagen: Precis, titta t.ex. på Miyuki. Hon och Ida S still have a thing, men Miyuki är gift med Tintin. :3Skrivet av scarhead: Faktumet att jag vill gifta mig med Foxface ändrar INTE faktumet att jag och IvveKingh är ett par. :> Tycker jag låter bra 14 apr, 2012 00:43 |
|
Borttagen
|
14 apr, 2012 00:43 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: Precis, titta t.ex. på Miyuki. Hon och Ida S still have a thing, men Miyuki är gift med Tintin. :3 Skrivet av scarhead: Faktumet att jag vill gifta mig med Foxface ändrar INTE faktumet att jag och IvveKingh är ett par. :> Tycker jag låter bra JAG ÄR INTE GIFT MED NÅGON OHHYEAH speech! 14 apr, 2012 00:44 |
|
Kintsugi
Prefekt |
HAHHAAHAH Jag förstår inte hur jag HELT kunnat missa att det var fredag den trettonde igår... JAG SKREV DET TILL OCH MED PÅ MIN JAPANSKA FRÅGEUPPGIFT. WTF?!
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 14 apr, 2012 00:44 |
|
Solkatten
Elev |
Lyssnar på Wizard Rock ♥
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 apr, 2012 00:44 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Kintsugi: HAHHAAHAH Jag förstår inte hur jag HELT kunnat missa att det var fredag den trettonde igår... JAG SKREV DET TILL OCH MED PÅ MIN JAPANSKA FRÅGEUPPGIFT. WTF?! Du ... missade det?o____o speech! 14 apr, 2012 00:44 |
|
Celebikai
Elev |
Skrivet av Kintsugi: HAHHAAHAH Jag förstår inte hur jag HELT kunnat missa att det var fredag den trettonde igår... JAG SKREV DET TILL OCH MED PÅ MIN JAPANSKA FRÅGEUPPGIFT. WTF?! HAHAHA omg missade det ![]()
14 apr, 2012 00:46 |
|
Solkatten
Elev |
Ska nog gå och lägga mig nu ... see ya.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 apr, 2012 00:47 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Celebikai: Skrivet av Kintsugi: HAHHAAHAH Jag förstår inte hur jag HELT kunnat missa att det var fredag den trettonde igår... JAG SKREV DET TILL OCH MED PÅ MIN JAPANSKA FRÅGEUPPGIFT. WTF?! HAHAHA omg missade det JAG MISSADE INTE DET speech! 14 apr, 2012 00:47 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen