@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
scarhead
Lärare |
Och då hade vem som helst kunnat stämma Steph om hon någonsin kopierade från Jo, samma sak om Jo hade härmat Steph.
13 apr, 2012 23:23 |
|
ronnyponny
Elev |
Skrivet av Borttagen: ja, säkert! Skrivet av ronnyponny: Skrivet av Borttagen: jag vet det var det jag tänkte på! Skrivet av ronnyponny: Skrivet av Solkatten: det verkade ju annars ganska trovärdigt om man bortser ifrån namnet och att hon sitter i precis samma soffa och precis på samma ställe som J.K Skrivet av Borttagen: Skrivet av ronnyponny: Skrivet av scarhead: är det ett skämt av någon eller det en seriös sida av Stephani?? Skrivet av ronnyponny: DET FINNSska hon skapa en sån sida? http://twimore.com/ Det är endast ett skämt Bara kolla på videon, den är inte seriös precis x'D "Follow the sparkles." HAHAH. Jag vet inte hur det är för er, men jag kan se ganska tydligt att det är inklippt. Jag har sett den vanliga bilden av henne i hennes böcker, och det är samma bild. Så det är endast inklippt. Man kan nästan urskilja att det är suddigt runt henne. Oki ;D Jag tror inte att Steph någonsin kommer härma J.K...
13 apr, 2012 23:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av scarhead: Och då hade vem som helst kunnat stämma Steph om hon någonsin kopierade från Jo, samma sak om Jo hade härmat Steph. Det stämmer. Och både HP och Twilight är ju rätt internationellt, så folk skulle få reda på det snabbare en än liten citron på en cykel 13 apr, 2012 23:26 |
|
J00KERN
Elev |
13 apr, 2012 23:50 |
|
Borttagen
|
Det enda jag åt idag (igår) var två mackor och massa godis och popcorn. 8(
14 apr, 2012 00:04 |
|
Borttagen
|
Någon snäll mugglis som vill uggla om HP med moi?
Jag bits inte 14 apr, 2012 00:10 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Om intresseklubben orkar anteckna så HEJ. 8D
speech! 14 apr, 2012 00:40 |
|
Solkatten
Elev |
Han längst till höger var söt xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 apr, 2012 00:41 |
|
scarhead
Lärare |
Faktumet att jag vill gifta mig med Foxface ändrar INTE faktumet att jag och IvveKingh är ett par. :>
14 apr, 2012 00:41 |
|
Borttagen
|
14 apr, 2012 00:42 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen