@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
scarhead
Lärare |
13 apr, 2012 23:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av scarhead: Skrivet av ronnyponny: DET FINNSska hon skapa en sån sida? http://twimore.com/ No, no, no, no. This is a big joke. Klart som korvspad att det är (?), skulle hon kopiera Joanne sådär skulle hon få stryk av alla HP-fans 13 apr, 2012 23:11 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av ronnyponny: Skrivet av scarhead: är det ett skämt av någon eller det en seriös sida av Stephani?? Skrivet av ronnyponny: DET FINNSska hon skapa en sån sida? http://twimore.com/ Det är endast ett skämt Bara kolla på videon, den är inte seriös precis x'D "Follow the sparkles." HAHAH. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 apr, 2012 23:12 |
|
Li
Biträdande rektor |
Jag läser igenom gamla saker från 2004. ÅH HERREGUD.
without something there is no nothing 13 apr, 2012 23:13 |
|
ronnyponny
Elev |
Skrivet av Solkatten: det verkade ju annars ganska trovärdigt om man bortser ifrån namnet och att hon sitter i precis samma soffa och precis på samma ställe som J.KSkrivet av Borttagen: Skrivet av ronnyponny: Skrivet av scarhead: är det ett skämt av någon eller det en seriös sida av Stephani?? Skrivet av ronnyponny: DET FINNSska hon skapa en sån sida? http://twimore.com/ Det är endast ett skämt Bara kolla på videon, den är inte seriös precis x'D "Follow the sparkles." HAHAH.
13 apr, 2012 23:13 |
|
Solkatten
Elev |
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 apr, 2012 23:15 |
|
Li
Biträdande rektor |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Li: Jag läser igenom gamla saker från 2004. ÅH HERREGUD. Vadå för gamla saker? Typ lite chattloggar, dagboksanteckningar, dikter. HAHAHAHHA without something there is no nothing 13 apr, 2012 23:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av ronnyponny: Skrivet av Solkatten: det verkade ju annars ganska trovärdigt om man bortser ifrån namnet och att hon sitter i precis samma soffa och precis på samma ställe som J.K Skrivet av Borttagen: Skrivet av ronnyponny: Skrivet av scarhead: är det ett skämt av någon eller det en seriös sida av Stephani?? Skrivet av ronnyponny: DET FINNSska hon skapa en sån sida? http://twimore.com/ Det är endast ett skämt Bara kolla på videon, den är inte seriös precis x'D "Follow the sparkles." HAHAH. Jag vet inte hur det är för er, men jag kan se ganska tydligt att det är inklippt. Jag har sett den vanliga bilden av henne i hennes böcker, och det är samma bild. Så det är endast inklippt. Man kan nästan urskilja att det är suddigt runt henne. 13 apr, 2012 23:19 |
|
ronnyponny
Elev |
Skrivet av Borttagen: jag vet det var det jag tänkte på! Skrivet av ronnyponny: Skrivet av Solkatten: det verkade ju annars ganska trovärdigt om man bortser ifrån namnet och att hon sitter i precis samma soffa och precis på samma ställe som J.K Skrivet av Borttagen: Skrivet av ronnyponny: Skrivet av scarhead: är det ett skämt av någon eller det en seriös sida av Stephani?? Skrivet av ronnyponny: DET FINNSska hon skapa en sån sida? http://twimore.com/ Det är endast ett skämt Bara kolla på videon, den är inte seriös precis x'D "Follow the sparkles." HAHAH. Jag vet inte hur det är för er, men jag kan se ganska tydligt att det är inklippt. Jag har sett den vanliga bilden av henne i hennes böcker, och det är samma bild. Så det är endast inklippt. Man kan nästan urskilja att det är suddigt runt henne.
13 apr, 2012 23:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av ronnyponny: Skrivet av Borttagen: jag vet det var det jag tänkte på! Skrivet av ronnyponny: Skrivet av Solkatten: det verkade ju annars ganska trovärdigt om man bortser ifrån namnet och att hon sitter i precis samma soffa och precis på samma ställe som J.K Skrivet av Borttagen: Skrivet av ronnyponny: Skrivet av scarhead: är det ett skämt av någon eller det en seriös sida av Stephani?? Skrivet av ronnyponny: DET FINNSska hon skapa en sån sida? http://twimore.com/ Det är endast ett skämt Bara kolla på videon, den är inte seriös precis x'D "Follow the sparkles." HAHAH. Jag vet inte hur det är för er, men jag kan se ganska tydligt att det är inklippt. Jag har sett den vanliga bilden av henne i hennes böcker, och det är samma bild. Så det är endast inklippt. Man kan nästan urskilja att det är suddigt runt henne. Oki ;D Jag tror inte att Steph någonsin kommer härma J.K... 13 apr, 2012 23:22 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen