@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Hej. Jag heter Erica. Och jag är glad.
13 apr, 2012 22:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Det är jag som är peeves o.o Och jag är Bloody Baron o.o BOOOOH 13 apr, 2012 22:15 |
|
smartbabe
Elev |
Jag fattar inte att jag tog bort min gamla användare, som jag haft nästan i ett år ^^
Okejdå, sen den 1 augusti 2011... Men jaja. Måste släppa saker någon gång... ♥ ![]()
13 apr, 2012 22:27 |
|
Solkatten
Elev |
Vill inte till skolan på måndag :'(
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 apr, 2012 22:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av smartbabe: Jag fattar inte att jag tog bort min gamla användare, som jag haft nästan i ett år ^^ Okejdå, sen den 1 augusti 2011... Men jaja. Måste släppa saker någon gång... ♥ Det kändes sådär för mig också när gjorde en ny användare. Jag var ganska ovan med det i början, eftersom jag hade bytt elevhem och för att färgen på namnet stog i en annan färg. Men nu känns det jättebra och jag är glad att jag gjorde det. 13 apr, 2012 22:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Dobby, a free elf: Skrivet av Borttagen: Jag är en rosa enhörning som äter regnbågar och små lila runda moln. ENHÖRNINGS-POWAAAAH AF COOÅÅRSEE!!! 13 apr, 2012 22:34 |
|
Solkatten
Elev |
Hans skrik! HAHAH! "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 apr, 2012 22:41 |
|
Borttagen
|
Åmg.. Ska upp halv åtta imorgon. *gäääääääsp*
13 apr, 2012 22:44 |
|
Borttagen
|
NI MÅSTE BARA TRYCKA PÅ DENNA LÄNKA! DET GÄLLER PÅ LIV OCH DÖD!
http://www.youtube.com/watch?v=DFBzZfxkWUg&feature=related 13 apr, 2012 22:48 |
|
Borttagen
|
åh, kärlek på honom! ♥ 13 apr, 2012 22:50 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen