Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
Forum > Quidditchplanen > Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
moizen!!
Elev |
1. Tycker ni att Katniss och Peeta är ett fint par? 2. Skulle ni överleva i arenan? 3. Vilken bok är bäst? 4. Är ni nöjda med skådisarna till filmen? May the force be with you..<3 12 maj, 2012 07:38 |
|
Fang
Elev |
12 maj, 2012 09:04 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
"'You build up a world of magic, because your real life is tragic"
Oooookej... speech! 12 maj, 2012 09:18 |
|
Fang
Elev |
12 maj, 2012 13:59 |
|
scarhead
Lärare |
So you want a message that make you smile? Okay. I don't know who you're are or where you live, but I believe that you are beautiful. Maybe you don't see it, or maybe nobody says it to you, but I believe you're beautiful. I hope youre happy, you deserve it. Oh and I hope you smile right now : )
12 maj, 2012 14:06 |
|
whirlwinds
Elev |
welcome to the internet where punctuation is irrelevant and things never end the way you caesar’s salad
12 maj, 2012 14:26 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
[14:45:26] Jennica Koskinen: Ok! Lilla eller stora syter?
speech! 12 maj, 2012 14:37 |
|
Sovsvampen
Elev |
12 maj, 2012 16:41 |
|
Cindy
Elev |
12 maj, 2012 16:47 |
|
Borttagen
|
12 maj, 2012 16:48 |
Forum > Quidditchplanen > Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen