Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MayoGryffindor
Elev |
^Haha, jag vill också :3
"She's buying the stairway to heaven" 17 dec, 2011 23:41 |
|
leumas vän
Elev |
18 dec, 2011 22:49 |
|
Anapneo
Elev |
18 dec, 2011 22:51 |
|
Borttagen
|
Massa kramar och komplimanger till avifors för att hon är så himla söt och rolig och allmänt underbar! ♥
Oh, and did I forget ![]() 19 dec, 2011 20:51 |
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
Skrivet av JoLizz: Skrivet av Borttagen: Absurd Vild Indisk Filur Obesegrad Radioaktiv Saltig , Stilig Underlig Perfekt Energisk Roande Melodisk Arm Najs & Exotisk Nyvaken Cool Hawaiiansk Alkoholist Nördig Tandläkare Extrem Döv Orkar inte mer. Och jag suger på ord, så vissa blir rätt så konstiga. Om någon vill att jag ska göra någon så är det bara att hojta till! HAHA, gör en till mig tack, det ska bli intressant, heh
19 dec, 2011 20:54 |
|
Luna 1
Elev |
19 dec, 2011 21:03 |
|
Borttagen
|
Grå Damen jag blir så sjukt glad av dig! You are like a friggin pie WITH ICECREAM ON IT! ♥ Så sjukt tacksam att du finns och du ska veta att jag finns här lika mycket som du finns där för mig. *Kramarmindatorskärmimörkretochdetblirenawkwardtystnad*
19 dec, 2011 21:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Grå Damen jag blir så sjukt glad av dig! You are like a friggin pie WITH ICECREAM ON IT! ♥ Så sjukt tacksam att du finns och du ska veta att jag finns här lika mycket som du finns där för mig. *Kramarmindatorskärmimörkretochdetblirenawkwardtystnad* åååh, men röööörd! paj + glass liksom ♥ Finns alltid här b2, och det blir ingen tystnad för jag kramar tillbaka! Du är liksom som en stor hög med pannkakor, plus glass, grädde, sylt, socker, frukt, lönnsirap, nutella EVERYTHING! 19 dec, 2011 21:57 |
|
linnvendela
Elev |
Till Kintsugi, Grå Damen och avifors som skickade awesome bilder till mig som jag kunde redigera.
Fantastiska är vad ni är! ♥ Jaha. 19 dec, 2011 22:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av linnvendela: Till Kintsugi, Grå Damen och avifors som skickade awesome bilder till mig som jag kunde redigera. Fantastiska är vad ni är! ♥ tihi, du är fantastisk. och duktig på att redigera med! ♥ 19 dec, 2011 22:06 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen