@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: Kära Mugglis! Jag tänkte bara säga (tillfälligt) hej då, det är nämligen så att jag åker till London (the city of pure awesomeness ♥ ) i natt! Kraaaam på er så länge, ha det så bra i Sverige och DFTBA!! ♥ ♥ Åh, ha det awesome! ![]()
13 apr, 2012 21:22 |
|
leumas vän
Elev |
13 apr, 2012 21:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av si_tonks: Skrivet av Borttagen: Kära Mugglis! Jag tänkte bara säga (tillfälligt) hej då, det är nämligen så att jag åker till London (the city of pure awesomeness ♥ ) i natt! Kraaaam på er så länge, ha det så bra i Sverige och DFTBA!! ♥ ♥ Åh, ha det awesome! Det ska jag absolut! Ta hand om dig så länge och resten av Mugglis så länge! 13 apr, 2012 21:24
Detta inlägg ändrades senast 2012-04-13 kl. 21:25
|
|
LilyLunaPotter
Elev |
13 apr, 2012 21:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Dobby, a free elf: avifors VARFÖR HAR DU GIFEN MED VATTNET SOM SIGNATUR? Nu vill ju jag bada, din onda fisk. :c Det är från Into the Wild Jo jag är en räv, deal with it >:'D 13 apr, 2012 21:27 |
|
Dobby, a free elf
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Dobby, a free elf: avifors VARFÖR HAR DU GIFEN MED VATTNET SOM SIGNATUR? Nu vill ju jag bada, din onda fisk. :c Det är från Into the Wild Jo jag är en räv, deal with it >:'D För mig kommer du alltid vara en fisk, en OND fisk. Hellu på er jag är en tråkig ocg ganska konstig person man gärna får muggleposta får då blir jag glad. 13 apr, 2012 21:29 |
|
Solkatten
Elev |
Tittar på New Girl! ♥ ♥
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 apr, 2012 21:33 |
|
Borttagen
|
Lilla candycookie har gått och skaffat sig en ny användare. Hon känner sig ensam eftersom hon inte har några vänner alls på den nya. :<
Så alla som vill, och har lust, kanske kan klicka på smartbabe och skicka en vänförfrågan till henne. :> 13 apr, 2012 21:34 |
|
Solkatten
Elev |
Lol "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 apr, 2012 21:56 |
|
Li
Biträdande rektor |
Skrivet av Borttagen: Lilla candycookie har gått och skaffat sig en ny användare. Hon känner sig ensam eftersom hon inte har några vänner alls på den nya. :< Så alla som vill, och har lust, kanske kan klicka på smartbabe och skicka en vänförfrågan till henne. :> Det är bara tillåtet att ha ett konto så bestäm dig för vilket du vill ha without something there is no nothing 13 apr, 2012 21:58 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen