Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 3866 3867 3868 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Alice...:
Skrivet av Solkatten:
Vi borde samla ett gäng mugglisar och göra en flashmob på Get back to Hogwarts

OMG va awesome, det borde vi göra ju!

Jag och några andra pratade om vem som borde vara vem på TinyChat. Typ att Erfa skulle spela Harry, Li Ginny och avifors Draco! x'D

hahahahhaha vänta va?! xD NEJ JAG ÄR JU PEEVES!

13 apr, 2012 20:39

leumas vän
Elev

Avatar


Såhär kan en lördagkväll se ut för mig;
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F28.media.tumblr.com%2Ftumblr_m0af29uqf51rq1ivso1_500.jpg XD

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fa.deviantart.net%2Favatars%2Fd%2Fr%2Fdragonhug.gif%3F1

13 apr, 2012 20:40

Borttagen

Avatar


Såg nyss att jag fått tre nya tummen upp.

SCORE!

13 apr, 2012 20:42

Borttagen

Avatar

+1


omg, älskar Findus fiskpinnar-reklam! xD ♥
"okej, nu var jag taskig, men du var taskig mot fiskpinnarna!"

13 apr, 2012 20:47

Lordlollo
Elev

Avatar


Bajsbajs!
Hålla man vet ätt man är klantigt när mm spiller ner hela ansiktet men apelsindjouse...

13 apr, 2012 20:55

Borttagen

Avatar


Peeves är bäst, just sayin.

13 apr, 2012 21:02

Dobby, a free elf
Elev

Avatar


avifors
VARFÖR HAR DU GIFEN MED VATTNET SOM SIGNATUR?
Nu vill ju jag bada, din onda fisk. :c

Hellu på er jag är en tråkig ocg ganska konstig person man gärna får muggleposta får då blir jag glad.

13 apr, 2012 21:04

leumas vän
Elev

Avatar


Skrivet av Dobby, a free elf:
avifors
VARFÖR HAR DU GIFEN MED VATTNET SOM SIGNATUR?
Nu vill ju jag bada, din onda fisk. :c


Hon är en RÄV faktiskt! >8( Ingen j*vla fisk xD

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fa.deviantart.net%2Favatars%2Fd%2Fr%2Fdragonhug.gif%3F1

13 apr, 2012 21:07

Dobby, a free elf
Elev

Avatar


Skrivet av leumas vän:
Skrivet av Dobby, a free elf:
avifors
VARFÖR HAR DU GIFEN MED VATTNET SOM SIGNATUR?
Nu vill ju jag bada, din onda fisk. :c


Hon är en RÄV faktiskt! >8( Ingen j*vla fisk xD

Johooooo, hon är en ond fisk det med. Du skulle se hur hon snodde badsaker från mig när vi badade på ett badhus. :o

Hellu på er jag är en tråkig ocg ganska konstig person man gärna får muggleposta får då blir jag glad.

13 apr, 2012 21:09

Borttagen

Avatar


Kära Mugglis!
Jag tänkte bara säga (tillfälligt) hej då, det är nämligen så att jag åker till London (the city of pure awesomeness ♥ ) i natt! Vi ses om fem dagar, jag kommer sakna er alla härliga Mugglisar, men fem dagar är ju inte så lång tid!
Kraaaam på er så länge, ha det så bra i Sverige och DFTBA!! ♥ ♥

13 apr, 2012 21:20

1 2 3 ... 3866 3867 3868 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.