@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Nu vet jag vad jag ska säga om jag någon gång går in i en lyktstolpe xD Vadå? "Ursäkta herrn." HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA 13 apr, 2012 20:31 |
|
Alice...
Elev |
TACK DÅ DÅLIGA DIGITAL KAMERA!!!!
Nu kan jag inte lägga upp min video för ljudet är efter, suck. -.-
13 apr, 2012 20:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Dobby, a free elf: Skrivet av Borttagen: Jag ska träffa LolligaLuna och Dobby, a free elf imorgon, jag är nervöööös. o.o Jag bits inte. Eller, inte så hårt i alla fall. o.o Är också lite nervös, hahah! xD Naj, nu blev jag rädd. o.o 13 apr, 2012 20:32 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Nu vet jag vad jag ska säga om jag någon gång går in i en lyktstolpe xD Vadå? "Ursäkta herrn." HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Eller hur X'D Kunde knappt sluta skratta heller! Miyuki sa på TinyChat att hon hade gjort det, hahahah. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 apr, 2012 20:33 |
|
Dobby, a free elf
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Dobby, a free elf: Skrivet av Borttagen: Jag ska träffa LolligaLuna och Dobby, a free elf imorgon, jag är nervöööös. o.o Jag bits inte. Eller, inte så hårt i alla fall. o.o Är också lite nervös, hahah! xD Naj, nu blev jag rädd. o.o MWAAAAHOAHOAHHAHHAHAH! Spoiler: Tryck här för att visa! Hellu på er jag är en tråkig ocg ganska konstig person man gärna får muggleposta får då blir jag glad. 13 apr, 2012 20:33 |
|
Borttagen
|
Alltså shit, min kompis pojkvän smsade mig och frågade mig om hon var sur på honom.
Sedan började han tro att jag var hon och jag gjorde stora bokstäver och var allmänt jättearg. Då smsade jag kompisen och nu har de typ värsta bråket. Vilken röra 13 apr, 2012 20:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Dobby, a free elf: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Dobby, a free elf: Skrivet av Borttagen: Jag ska träffa LolligaLuna och Dobby, a free elf imorgon, jag är nervöööös. o.o Jag bits inte. Eller, inte så hårt i alla fall. o.o Är också lite nervös, hahah! xD Naj, nu blev jag rädd. o.o MWAAAAHOAHOAHHAHHAHAH! Spoiler: Tryck här för att visa! Säg bara att du är snäll. o.o 13 apr, 2012 20:33 |
|
Borttagen
|
13 apr, 2012 20:34 |
|
Dobby, a free elf
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Dobby, a free elf: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Dobby, a free elf: Skrivet av Borttagen: Jag ska träffa LolligaLuna och Dobby, a free elf imorgon, jag är nervöööös. o.o Jag bits inte. Eller, inte så hårt i alla fall. o.o Är också lite nervös, hahah! xD Naj, nu blev jag rädd. o.o MWAAAAHOAHOAHHAHHAHAH! Spoiler: Tryck här för att visa! Säg bara att du är snäll. o.o Jag är snäll. Spoiler: Tryck här för att visa! Hellu på er jag är en tråkig ocg ganska konstig person man gärna får muggleposta får då blir jag glad. 13 apr, 2012 20:35 |
|
Borttagen
|
^SLUTA. D:
13 apr, 2012 20:35 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen