@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Alice...
Elev |
Skrivet av Solkatten: Vi borde samla ett gäng mugglisar och göra en flashmob på Get back to Hogwarts OMG va awesome, det borde vi göra ju!
13 apr, 2012 20:18 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Alice...: Skrivet av Solkatten: Vi borde samla ett gäng mugglisar och göra en flashmob på Get back to Hogwarts OMG va awesome, det borde vi göra ju! Jag och några andra pratade om vem som borde vara vem på TinyChat. Typ att Erfa skulle spela Harry, Li Ginny och avifors Draco! x'D "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 apr, 2012 20:24 |
|
Alice...
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Alice...: Skrivet av Solkatten: Vi borde samla ett gäng mugglisar och göra en flashmob på Get back to Hogwarts OMG va awesome, det borde vi göra ju! Jag och några andra pratade om vem som borde vara vem på TinyChat. Typ att Erfa skulle spela Harry, Li Ginny och avifors Draco! x'D haha ja, vi/ni borde verkligen göra det! XD
13 apr, 2012 20:27 |
|
Solkatten
Elev |
Nu vet jag vad jag ska säga om jag någon gång går in i en lyktstolpe xD
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 apr, 2012 20:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Nu vet jag vad jag ska säga om jag någon gång går in i en lyktstolpe xD Vadå? 13 apr, 2012 20:28 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Nu vet jag vad jag ska säga om jag någon gång går in i en lyktstolpe xD Vadå? "Ursäkta herrn." "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 apr, 2012 20:29 |
|
Borttagen
|
Jag vet inte vad som har hänt med min ritlust... :c
13 apr, 2012 20:29 |
|
Alice...
Elev |
Ok, det här ett problem, jag gillar att ha på mig konstiga sajer, som 3D glasögon utan glas, och min kompis gillar att ta kort på mig när jag ser så där konstig ut. Och jag gillar att göra gifs... RESULTATET!
![]() Mobba mig inte XD
13 apr, 2012 20:30 |
|
Borttagen
|
Jag ska träffa LolligaLuna och Dobby, a free elf imorgon, jag är nervöööös. o.o
13 apr, 2012 20:30 |
|
Dobby, a free elf
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag ska träffa LolligaLuna och Dobby, a free elf imorgon, jag är nervöööös. o.o Jag bits inte. Eller, inte så hårt i alla fall. o.o Är också lite nervös, hahah! xD Hellu på er jag är en tråkig ocg ganska konstig person man gärna får muggleposta får då blir jag glad. 13 apr, 2012 20:31 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen